Csendes Percek november 2.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Nov. 2., K, 04:00:01 CET

               2004. november 2.kedd

Jézus mondja: "Jöjjetek énhozzám mindnyájan, akik
megfáradtatok, és meg vagytok terhelve, és én megnyugvást
adok nektek. Vegyétek magatokra az én igámat, és tanuljátok
meg tőlem, hogy szelíd vagyok, és alázatos szívű, és
megnyugvást találtok lelketeknek. Mert az én igám boldogító,
és az én terhem könnyű."
Mt 11,28-30.

                             PIHENÉS

Jézus így szólt hozzájuk: "Jöjjetek velem csak ti magatok
egy lakatlan helyre, és pihenjetek meg egy kissé." (Mk 6,31)

Hat éve komoly egészségi problémákkal küzdök. Lassú
felépülésem fontos része a rendszeres pihenés, amit naponta
többször is gyakorolok. A tétlenség órái nagyon zavartak.
Azt gondoltam, ha nem kellene pihennem, olyan sok más
tennivalómat elintézhetném: meglátogathatnám az
ismerőseimet, segíthetnék a barátaimnak és önkéntesként
dolgozhatnék az iskolában. Lassan azonban rá kellett
döbbennem, hogy a pihenés milyen fontos az Istennel való
kapcsolatom elmélyítésében. Élvezhetem az Úr jelenlétében
való pihenést, és teret engedhetek Istennek az életemben.
Felfedeztem, hogy ha csendben maradok, hatalmas utat tehetek
meg Istennel.
"Jöjjetek énhozzám... és én megnyugvást adok nektek." -
mondja Jézus a Mt 11,28-ban. Milyen csodálatos meghívás ez!
Mindannyian mehetünk Jézushoz terheinkkel,
csalódottságunkkal és fájdalmainkkal, nem érdekes, milyen
természetűek. Igazi megnyugvást kaphatunk, ha Jézusra
figyelünk, megtanulunk vele járni, és engedjük őt, hogy
formálja az életünket. Szakítsunk időt ma arra, hogy
egyszerűen csak sütkérezzünk az Úr jelenlétében és
békéjében!

Imádság: Köszönjük, Istenünk, hogy közel hívsz magadhoz és
nyugalmat adsz. Segíts megpihenni jelenlétedben még a
legelfoglaltabb napokon is. Ámen.

Jézus Isten jelenlétébe hív bennünket, közel magához.
                Sue Morton (Buckinghamshire, Anglia)

IMÁDKOZZUNK AZ ELFOGLALT EMBEREKÉRT!
_____________________________

Könyvajánlat:

C. H. Spurgeon: Ígéret szerint - Isten ígéretei minden keresztyén számára
       (zsebkönyv, 100 oldal, 300 Ft)

A keresztyén embert gazdaggá tette Isten ígéretei által, amelyek
Jézus Krisztusban lettek valósággá számunkra, "Mert valahány
ígérete van Istennek, azokra Őbenne van az igen, és ezért általa
van az ámen is, az Isten dicsőségére általunk" (2Kor 1,20). Jézus
Krisztus az ígéretek kapuja, az ígéretek biztosítéka és
megerősítője is. A híres angliai prédikátor, az "Isten ígéreteinek
tárháza" című kiadványunk szerzője a Szentírás kijelentésit
alapul véve összefüggéseiben tárja elénk, amit Isten ígéreteiről
megismerhetett. Olyan kérdésekkel foglalkozik, amelyeket jó
egyszer mindenkinek átgondolni, mint pl. kiknek szólnak az
ígéretek, az evilági életre és az eljövendő életre vonatkozó
ígéretek, illetve az ígéret teljesítésének időpontja mikorra
várható.

Evangéliumi kiadó
1066 Budapest, Ó utca 16.
rendeles at evangeliumikiado.org