Csendes Percek majus 29.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Május. 29., Szo, 04:00:01 CEST

                  2004. május 29. szombat

Nincs tehát most már semmiféle kárhoztató ítélet azok ellen,
akik a Krisztus Jézusban vannak, mivel az élet Lelkének
törvénye megszabadított téged Krisztus Jézusban a bűn és a
halál törvényétől. Amire ugyanis képtelen volt a törvény,
mert erőtlen volt a test miatt, azt tette meg Isten, amikor
a bűn miatt tulajdon Fiát küldte el a bűnös testhez hasonló
formában, és kárhozatra ítélte a bűnt a testben, hogy a
törvény követelése teljesüljön bennünk, akik nem test
szerint járunk, hanem Lélek szerint. Mert akik test szerint
élnek, a test dolgaival törődnek, akik pedig Lélek szerint,
a Lélek dolgaival.
Róm 8,1-5.

                       A SZABADSÁG JELE

Jézus mondja: "én azért jöttem, hogy életük legyen, sőt
bőségben éljenek." (Jn 10,10)

Munkába menet olyan vidéken utazom keresztül, mely a
következő mottóval hívja fel magára a figyelmet: "Douglas
megye, ahol az élet minősége a legfontosabb!" Hazafelé
viszont saját megyehatáromon a következő hirdetőtábla fogad:
"Elbert megye, elkerített, kontrollált terület."
Ezek a táblák naponként emlékeztetnek arra a két végletre,
amit keresztyén életem során eddig megtapasztaltam. Korábban
úgy gondoltam, hogy a keresztyén élet nem más, mint
előírások hosszú listájának megtartása, mint egy
"elkerített, kontrollált terület." Minden egyes elkövetett
hibám bűntudatot szült, és arra kellett gondolnom, vajon
Isten szeret még egyáltalán? Az előírások és szabályok
állandóan elítéltek és kudarcaimra emlékeztettek.
Amint érettebbé váltam a hitben, felfedeztem Jézus szavait:
"én azért jöttem, hogy életünk legyen, sőt bőségben
éljenek." Most már értem, hogy a Krisztuskövetés egy
csodálatos minőségi életet jelenthet számomra, amelyet
ajándékba kapok Istentől. Ma, ha rossz döntéseket hozok,
vagy kudarcot vallok Isten előtt, bizonyosságom van arról,
hogy ő így is szeret engem. Nagy öröm tudni azt, hogy
Krisztusban "az élet minősége az első!"

Imádság: Mennyei Atyánk, köszönjük, hogy teljes és bővölködő
élettel akarsz bennünket megajándékozni. Ámen.

Isten kegyelemmel válaszol kudarcaimra.
                  Steve Whicker (Colorado, USA)

IMÁDKOZZUNK AZ ISTEN SZERETETÉBEN KÉTELKEDŐKÉRT!