Csendes Percek majus 24.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Május. 24., H, 04:00:01 CEST

                  2004. május 24. hétfő

Fiam, ne felejtsd el tanításomat, és parancsaimat őrizze meg
szíved, mert hosszú életet, magas életkort és jólétet
szereznek azok neked! A szeretet és hűség ne hagyjon el
téged: kösd azokat a nyakadba, írd fel a szíved táblájára!
Így találsz kedvességre és jóindulatra Istennél és
embereknél. Bízzál az ÚRban teljes szívből, és ne a magad
eszére támaszkodj! Minden utadon gondolj rá, és ő egyengetni
fogja ösvényeidet.
Péld 3,1-6.

                    A GONDVISELÉS NYUGALMA

Bízzál az Úrban teljes szívből, és ne a magad eszére támaszkodj!
(Péld 3,5)

Észak felé tartottam az autópályán, amikor észrevettem, hogy
nemsokára szétágazik az út. Jobbra kellett volna kisorolnom,
de a vizes, csúszós útfelületen túl nagy sebességgel
haladtam. Ahogy ráléptem a fékre, a kis teherautóm egyenesen
a sávokat elválasztó bozótost célozta meg. Minél erősebben
nyomtam a fékpedált, annál inkább a fák felé tartottam.
Kétségbeesésemben levettem a lábam a fékpedálról. Legnagyobb
meglepetésemre és megkönnyebbülésemre a kocsi megállt,
anélkül, hogy nekiütköztem volna valaminek.
Az élet gyakran tartogat ehhez hasonló helyzeteket. Minél
inkább saját erőmből akarok megoldani egy nehéz szituációt,
és életemet az általam elképzelt irányba akarom erőltetni,
annál bonyolultabbá válnak a dolgok. Ilyenkor olyan érzésem
van, mintha az ütközést akarnám elkerülni.
Már majdnem a kétségbeesés kerülget, amikor átengedem a
vezetést Istennek. Amint megtanulok bízni, Isten nyugalmat
hoz életembe, elkerülöm a csattanást, és folytathatom az
utam immár abba az irányba, amelyet Isten jelöl ki. Isten
mindig gondot viselt rólam. El akarom ismerni ezt a
gondviselést, és igyekszem bízni az Úrban teljes szívből
minden időben.

Imádság: Drága Urunk, tudjuk, hogy szeretsz, és gondot
viselsz rólunk. Mindennel ellátsz, amire szükségünk van.
Segíts, hogy mindig bízzunk benned. Ámen.

Bízz Istenben minden dolgodban!
                 Mark Karpinski (Észak-Karolina, USA)

IMÁDKOZZUNK AZ AUTÓPÁLYÁN AUTÓZÓKÉRT!