Csendes Percek majus 20.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Május. 20., Cs, 04:00:11 CEST

                    2004. május 20. csütörtök

Szeretteim, szeressük egymást; mert a szeretet Istentől van,
és aki szeret, az Istentől született, és ismeri Istent; aki
pedig nem szeret, az nem ismerte meg az Istent; mert Isten
szeretet. Abban nyilvánul meg Isten hozzánk való szeretete,
hogy egyszülött Fiát küldte el Isten a világba, hogy éljünk
őáltala. Ez a szeretet, és nem az, ahogy mi szeretjük
Istent, hanem az, hogy ő szeretett minket, és elküldte a
Fiát engesztelő áldozatul bűneinkért. Szeretteim, ha így
szeretett minket Isten, akkor mi is tartozunk azzal, hogy
szeressük egymást. Istent soha senki sem látta: ha szeretjük
egymást, Isten lakik bennünk, és az ő szeretete lett
teljessé bennünk.
1Jn 4,7-12.

                        "SZERETLEK"

Szeretteim, szeressük egymást; mert a szeretet Istentől van,
és aki szeret, az Istentől született, és ismeri Istent; aki
pedig nem szeret, az nem ismerte meg az Istent; mert Isten
szeretet. (1Jn 4,8)

"Szeretlek, fiam. Mindig is szeretni foglak. Bármi történjék
is, mindig a kisfiam leszel."
Minden este ezekkel a megnyugtató szavakkal fektetem le
egyéves kisfiamat. Ahogy hallom, hogy Káleb halkan alvásba
énekli magát, hálás vagyok azért a kiváltságért, hogy szülő
lehetek.
Mostanában sokszor elgondolkodom e szavak jelentőségén:
Isten mindig szeret minket. Bármi történjék is, mindig az ő
gyermekei leszünk. Mint a fiam iránti szeretetem, Isten
szeretete és kegyelme velünk van akkor is, amikor nem
érezzük teljesen. Isten az ő egyetlen Fiát adta, hogy Jézus
Krisztusban megmutassa ezt a hihetetlen szeretetet
mindannyiunknak.

Imádság: Köszönjük, Urunk, hogy te szeretsz minket, még ha
nem is tudjuk teljesen megérteni gondviselő törődésedet.
Segíts, hogy másoknak ezt a szeretetet sugározhassuk. Jézus
Krisztus által kérünk. Ámen.

Isten a szeretet forrása.
                James R. Jones (Georgia, USA)

IMÁDKOZZUNK A KISGYERMEKEKÉRT!