Csendes Percek majus 16.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Május. 16., V, 04:00:01 CEST

                 2004. május 16. vasárnap

Örüljetek az Úrban mindenkor! Ismét mondom: örüljetek. A ti
szelídségetek legyen ismert minden ember előtt. Az Úr közel!
Semmiért se aggódjatok, hanem imádságban és könyörgésben
mindenkor hálaadással tárjátok fel kéréseiteket Isten előtt;
és Isten békessége, mely minden értelmet meghalad, meg fogja
őrizni szíveteket és gondolataitokat a Krisztus Jézusban.
Egyébként pedig, testvéreim, ami igaz, ami tisztességes, ami
igazságos, ami tiszta, ami szeretetreméltó, ami jóhírű, ha
valami nemes és dicséretes, azt vegyétek figyelembe! Amit
tanultatok és átvettetek, hallottatok és láttatok is tőlem,
azt tegyétek, és veletek lesz a békesség Istene!
Fil 4,4-9.

                         ISTEN JÓ TERVE

Megteremtette Isten az embert a maga képmására... És látta
Isten, hogy minden, amit alkotott, igen jó. (1Móz 1,27. 31)

Miután pusztító tűz semmisítette meg egy Oregonban lévő erdő
nagy részét, egy asszonnyal beszéltem, aki keresztülhajtott
a letarolt területen. Nagyon megdöbbent, hogy a szénné égett
vidéken buja zöld növények, gyönyörű óriási fák, vadvirágok
és bőséges vadvilág oázisa volt látható. Remény volt arra,
hogy az erdő megújítsa önmagát.
27 évi klinikai depresszió után úgy éreztem, hogy életem
teljesen megsemmisült, akárcsak egy leégett erdő. De az
asszony szavai rádöbbentettek arra, bár mi úgy hisszük,
minden elveszett, Isten megmutatja, maradt még a jóságnak
magva, melyből új élet fakadhat. Ez Isten útja, amikor
tragédiával, szívfájdalommal, letaroló betegséggel vagy
egyéb szomorúsággal találkozunk. Mindig van valami jó az
életben, másokban, és bennünk.
Istennek jó tervei vannak számunkra. Én is megújult egész-
séget, örömöt találtam, amikor elkezdtem keresni azt a jót,
amit Isten mélyen elrejtett bennem.

Imádság: Drága Urunk, köszönjük, hogy képmásodra formálsz
bennünket, mint kedves teremtményeidet. Ámen.

A bennünk lévő jóság a teremtő Isten jóságából fakad.
                 Raymond E. Hinton (Oregon, USA)

IMÁDKOZZUNK A DEPRESSZIÓVAL KÜSZKÖDŐKÉRT!