Csendes Percek majus 13.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Május. 13., Cs, 04:00:01 CEST

                  2004. május 13. csütörtök

De áldott az a férfi, aki az ÚRban bízik, akinek az ÚR a
bizodalma. Mert olyan lesz, mint a víz mellé ültetett fa,
amely a folyóig ereszti gyökereit, és nem fél, ha eljön a
hőség, lombja üde zöld marad. Száraz esztendőben sincs
gondja, szüntelenül termi gyümölcsét.
Jer 17,7-8.

                          ÉLTETŐ FORRÁS

Azok a beszédek, amelyeket én mondtam nektek: lélek és élet.
(Jn 6,63)

Krisztusban megtaláljuk az élet forrását. Mégis milyen
sokszor más forrásból próbálunk vizet meríteni: emberek
szeretetéből, munkánk elismeréséből, nagyobb tudásból, jobb
anyagi helyzetből, ígéretesebb munkahelyi pozícióból. De
életünket nem táplálhatjuk sokáig csak ilyen forrásokból.
Tavaly januárban nővérem korai halála rádöbbentett arra,
mennyire törékeny az életünk és az elképzeléseink. Amikor a
napi kijelölt igét olvastam, vigasztalást találtam
fájdalmaim között. Felismertem, hogy minden nap időt
szánhatok arra, hogy bátorítást és útmutatást nyerjek Isten
élő igéjének forrásából. Amikor a Bibliát olvassuk, hogy
Istennel találkozzunk, szavai olyanok lesznek, mint a
felfrissülést adó forrásvíz. Mint hömpölygő folyó, mely új
élet felé "sodor" minket. Mindig elámulunk azon, hogy Isten
a Biblia mely részein keresztül visz az áldások forrásához,
és adja meg az útmutatást, amire szükségünk van. Ha abból a
kútból merítünk, ami nem szárad ki soha, Isten erőt ad, hogy
elviseljük a nyomorúságokat, és bölcsességet ad, hogy
örömteli és hűséges életet tudjunk élni.

Imádság: Úr Jézus Krisztus, nálad van az élet beszéde.
Segíts, hogy érezzük megváltó hatalmadat, amikor a bánat
erőt vesz rajtunk, és add nekünk a te békességedet. Ámen.

A Biblia éltető forrás, mely nem apad ki soha.
                 Heidrun Oberndörffer (Tübingen, Németország)

IMÁDKOZZUNK VALAKIÉRT, AKINEK MEGHALT A TESTVÉRE!