Csendes Percek majus 10.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Május. 10., H, 04:00:01 CEST

                2004. május 10. hétfő

A kegyelmi ajándékok között ugyan különbségek vannak, de a
Lélek ugyanaz. Különbségek vannak a szolgálatokban is, de az
Úr ugyanaz. És különbségek vannak az isteni erő
megnyilvánulásaiban is, de Isten, aki mindezt véghezviszi
mindenkiben, ugyanaz. A Lélek megnyilvánulása pedig
mindenkinek azért adatik, hogy használjon vele. Mert
némelyik a Lélek által a bölcsesség igéjét kapta, a másik az
ismeret igéjét, ugyanazon Lélek által. Egyik ugyanattól a
Lélektől a hitet, a másik ugyanazon Lélek által a
gyógyítások kegyelmi ajándékait. Van, aki az isteni erők
munkáit vagy a prófétálást kapta; van, aki lelkek
megkülönböztetését, a nyelveken való szólást, vagy pedig a
nyelveken való szólás magyarázását kapta. De mindezt egy és
ugyanaz a Lélek munkálja, aki úgy osztja szét kinek-kinek
ajándékát, amint akarja.
1Kor 12,4-11.

                          ISTEN AJÁNDÉKAI

Mert a nekünk adatott kegyelem szerint különböző ajándékaink
vannak, eszerint szolgálunk is: ha prófétálás adatott, akkor
a hit szabálya szerint prófétáljunk, ha valamilyen más
szolgálat adatott, akkor abban a szolgálatban munkálkodjunk:
a tanító a tanításban, a buzdító a buzdításban, az adakozó
szerénységben, az elöljáró igyekezettel, a könyörülő pedig
jókedvvel. (Róm 12,6-8)

Egy este húsz percen át csodálkozva figyeltem, ahogy egy
csapat hangya szorgalmasan a lakóhelyére vonszolt egy
elpusztult szöcskét. Máskor egy darazsat néztem, amint fel-
le repülve sarat hurcolt, hogy fészket készítsen a
tojásoknak és ivadékainak. Elgondolkodtam, Isten mennyi
ajándékkal halmozza el teremtményeit, köztük az embert is.
Azután eszembe jutott saját laikus igehirdetői ajándékom,
amit bizony elhanyagoltam. Elmondtam a lelkészemnek, hogy
szívesen segítek a prédikálásban, amire a sok utazása miatt
szükség is volt a gyülekezetben. Mindig helyettesítettem őt,
amikor hiányzott. Betegeket látogattam, és imádkoztam velük.
Az elkövetkező hónapokban meglepődtem, mennyi embernek
változott meg az élete, és határozta el, hogy szolgálni fog
Istentől kapott ajándékaival a gyülekezetben.
Istentől mindenki kapott lelki ajándékot. Ő azt várja
tőlünk, hogy használjuk ezeket a körülöttünk élők
szolgálatában.

Imádság: Urunk, segíts felismernünk tőled kapott
ajándékainkat, és használni őket a te dicsőségedre. Ámen.

Hogyan használom Istentől kapott adományaimat?
               Edward A. Baryeh (Ahsanti, Ghana)

IMÁDKOZZUNK A LAIKUS PRÉDIKÁTOROKÉRT!
_____________________________

Könyvajánlat:

Asztalos Zoltán - Cseri Kálmán - Füle Lajos - Margit István -
Sípos Alpár Szabolcs - Sípos Ete Álmos - Szabó László - Tariska Zoltán -
Végh Tamás és Dr. Viczián Miklós:
"AD ÉBREDÉST AZ ÚR"
"... az ébredés munkálása Istenünk prioritásához tartozik. A hívő embernek
meghagyta, hogy bejárva a világot hirdessék az evangéliumot, azaz szórják a
magot. Azután, ha ad új életet, akkor öntözzék a termőföldet igével,
tanácsokkal, szeretettel ápolják a veteményt" - írja előszavában Mikolicz Gyula.
A kötetben népszerű szerzők írásai találhatók az ébredésről, arról,
hogy lesz-e még ébredés, illetve milyenek voltak azok az idők,
amikor ébredést adott az Úr.
Ára 330,- Ft.

Ébredés Alapítvány
2119 Pécel, Pf. 17