Csendes Percek majus 9.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Május. 9., V, 04:00:01 CEST

                2004. május 9. vasárnap

Vagy azt gondoljátok, hogy az Írás ok nélkül mondja:
"Irigységre kívánkozik a lélek, amely bennünk lakozik?" De
még nagyobb kegyelmet is ad, ezért mondja: "Isten a
kevélyeknek ellenáll, az alázatosoknak pedig kegyelmét
adja". Engedelmeskedjetek azért az Istennek, de álljatok
ellen az ördögnek, és elfut tőletek. Közeledjetek az
Istenhez, és ő közeledni fog hozzátok. Tisztítsátok meg a
kezeteket, ti bűnösök, és szenteljétek meg a szíveteket, ti
kétlelkűek. Gyötrődjetek, gyászoljatok és sírjatok,
nevetésetek forduljon gyászra, örömötök szomorúságra.
Alázzátok meg magatokat az Úr előtt, és ő felmagasztal
titeket.
Jak 4,5-10.

                A BIZALOM ISKOLÁJA

Közeledjetek az Istenhez, és ő közeledni fog hozzátok.
(Jak 4,8)

"Mama, eltörtem a kezem!" - kiáltott 14 éves fiam, ahogy
bebotorkált az ajtón. Az ügyeleten tehetetlenül álltam
mellette a fájdalmas vizsgálat alatt. Ijedt szemével
biztonságot keresve nézett rám. Ahogy az orvos helyre tette
és begipszelte a törött kart, egyfolytában a gyermekemet
néztem. Pici kora óta nem láttam ilyen szenvedőnek, s fájt a
szívem érte.
Az elmúlt hónapokban elkezdődtek serdülőkori harcai. A
férjemmel gyakran elkeseredtünk, amikor függetlenségi vágya
összeütközésbe került az iránta érzett felelősségünkkel.
Régóta nem fordult hozzám megnyugtatásért és útmutatásért.
Elhomályosult a szemem, ahogy Istenhez való kapcsolatomra
gondoltam. Hiányoztak azok a napok, amikor kisfiam kereste a
társaságomat, hogy megossza velem legújabb felfedezéseit.
Vajon Istennek is így hiányzik-e az a kapcsolat, ami hitünk
első időszakában hozzá fűzött bennünket? Én is független
akartam lenni, mint a fiam, s csak akkor fordultam Istenhez,
ha szükségem volt rá.
Fiunk, ahogy nő, természetes, hogy egyre kevésbé hagyatkozik
ránk. A lelki növekedés jele azonban az, hogy egyre jobban
Istenre hagyatkozunk.

Imádság: Köszönjük, Istenünk, hogy szoros kapcsolatra akarsz
lépni velünk. Ámen.

Mikor fordultam utoljára Istenhez megnyugvásért és útmutatásért?
             Janet Welch (Oregon, USA)

IMÁDKOZZUNK A SERDÜLŐK SZÜLEIÉRT!