Csendes Percek majus 5.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Május. 5., Sze, 04:00:10 CEST

                 2004. május 5. szerda

Hanem mit mond? "Közel van hozzád az ige, a te szádban és a
te szívedben", mégpedig a hit igéje, amelyet mi hirdetünk.
Ha tehát száddal Úrnak vallod Jézust, és szíveddel hiszed,
hogy Isten feltámasztotta őt a halálból, akkor üdvözülsz.
Mert szívvel hiszünk, hogy megigazuljunk, és szájjal teszünk
vallást, hogy üdvözüljünk. Az Írás is így szól: "Aki hisz
őbenne, nem szégyenül meg." Nincs különbség zsidó és görög
között, mert mindenkinek ugyanaz az Ura, és ő bőkezű
mindenkihez, aki segítségül hívja; amint meg van írva: "Aki
segítségül hívja az Úr nevét, üdvözül." De hogyan hívják
segítségül azt, akiben nem hisznek? Hogyan is higgyenek
abban, akit nem hallottak? Hogyan hallják meg igehirdető
nélkül? És hogyan hirdessék, ha nem küldettek el? Így van
megírva: "Milyen kedves azoknak a jövetele, akik az
evangéliumot hirdetik!"
Róm 10,8-15.

                   A TÖKÉLETES AJÁNDÉK

De hogyan hívják segítségül azt, akiben nem hisznek? Hogyan
is higgyenek abban, akit nem hallottak? Hogyan hallják meg
igehirdető nélkül? (Róm 10,14)

Amikor nehézséget kezdett jelenteni a mamának az apró betűs
Biblia olvasása, akkor az Indiai Biblia Társaságtól
rendeltem neki egy nagybetűs kiadást. A küldemény egy
gyermekbibliával egybecsomagolva érkezett. Megörültem neki,
mert arra gondoltam, jó lesz ajándéknak a gyermekeimnek. De
csalódnom kellett, mert beletekintve láttam, hogy azon a
helyi nyelven íródott, amit az én gyerekeim nem ismertek.
Töprengtem, mit tegyek, majd eszembe jutott, hogy odaadom
egy ismerős gyerekének, aki el tudja olvasni.
Aznap este észrevettem, hogy a szolgálónőnk kislánya
elkezdte olvasni az asztalon heverő Bibliát. Figyeltem,
milyen izgatottan nézegeti a színes képeket és történeteket.
A sugárzó kis arcot látva, azonnal tudtam, hogy ez a Biblia
éppen egy neki való ajándék. Szégyenkezve döbbentem rá, hogy
én pont arról a gyermekről feledkeztem meg, aki nap mint nap
itt van a házunkban.
Megértettem, hogy Isten igéjét ott kell továbbadnunk, ahol
éppen vagyunk.

Imádság: Istenünk, köszönjük a Biblia csodálatos ajándékát.
Könyörgünk, hogy minden ember hozzájuthasson a te
üzenetedhez. Ámen.

Isten igéje a legcsodálatosabb ajándék.
               Leena Vijaykumar (Bangalore, India)

IMÁDKOZZUNK A VILÁG BIBLIATÁRSULATAIÉRT!

_____________________________

Könyvajánlat:

Adrian Plass: Káposztát a Királynak
http://www.harmat.hu/book/b168.htm
A lelkiismeretes zöldséges a legjobb árút, Adrian pedig a
legsikerültebb írásait kínálja a vásárlóknak, illetve olvasóknak.
A nagysikerű szerző legújabb könyve rövid történetek és versek
gyűjteménye mindennapi eseményekről, ismerős, de nehezen
megfogalmazható érzésekről és hitbeli tapasztalatokról. Nagyrészük
humoros, némelyik komoly vagy szomorú, a maradék pedig "nehezen
meghatározható".
Lente István ötletes illusztrációival.
Bolti ár: 1200 Ft, 176 oldal. 113*180 mm, ragasztott kötés
Adrian Plass többi magyarul megjelent könyvét lásd:
http://www.harmat.hu/iro/a44.htm

Harmat Kiadó
1114, Budapest, Bukarest u. 3.
Tel/Fax: (36-1) 466-9896