Csendes Percek marcius 27.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Már. 27., Szo, 04:00:11 CET

                2004. március 27. szombat

Amikor eljött az idő teljessége, Isten elküldte Fiát, aki
asszonytól született a törvénynek alávetve, hogy a törvény
alatt levőket megváltsa, hogy Isten fiaivá legyünk. Mivel
pedig fiak vagytok, Isten elküldötte Fiának Lelkét a mi
szívünkbe, aki ezt kiáltja: "Abbá, Atya!" Úgyhogy már nem
vagy szolga, hanem fiú, ha pedig fiú, akkor Isten akaratából örökös is.
Gal 4,4-7.

                    ISTEN JELZÉSEI

Jézus mondta: "Íme, én veletek vagyok minden napon a világ végezetéig."
(Mt 28,20)

Nézem, ahogyan kétéves kisfiam buzgólkodik a játszótéren.
Egyszer csak felkapja a fejét. Látom, a szemei utánam
kutatnak. Megtalál, és kiált egy nagyot: "Apu!" Én integetek
neki, hogy lássa, figyelem, és legyen egész nyugodt, ha
távol is van, törődöm vele. Erre megnyugodva visszafordul a
játékához. Csak meg akart róla győződni, hogy jelen vagyok,
és vigyázok rá.
A fiam viselkedéséből magamra ismerek. Én is gyakran
felsóhajtok az Úrhoz egy nehéz helyzetben, éppen úgy, ahogy
a gyermek keresi a szüleit. Időnként kiáltok is hozzá, ha
azt hiszem, hogy Isten most megfeledkezett rólam. A kisfiam
segített megérteni, hogy Isten mindig a közelünkben van.
Éppen úgy lát és hall, ahogyan a gyermek észleli a szülője
integetetését. A mi Mennyei Atyánk féltő törődését sok
mindenben felfedezhetjük: például a barátainktól, vagy akár
idegenektől kapott segítségben.
Hitben érettebbé válva, a mindennapi élet egyre több
dolgában észrevehetjük Isten jelenlétét.

Imádság: Mennyei Atyánk, taníts bennünket, hogy minél több
helyzetben és dologban felfedezzük gondoskodó jelenlétedet. Ámen.

Isten a mi szerető atyánk, aki mindig a közelünkben van.
                    Einar Ingvi Magnússon (Pozsony, Szlovákia)

IMÁDKOZZUNK A KISGYERMEKEK APUKÁIÉRT!