Csendes Percek marcius 26.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Már. 26., P, 04:00:01 CET

                2004. március 26. péntek

Ezt mondja az ÚR: Jóra fordítom Jákób sátrainak sorsát, és
irgalmazok lakóhelyeinek. Felépül a város a romok helyén, és
a palota a szokott helyén terül el. Hálaének hangzik
belőlük, örvendezők hangja. Megszaporítom őket, nem fogynak
el, megbecsültekké teszem őket, nem lesznek lenézettek. Fiai
olyanok lesznek, mint hajdan, és gyülekezete szilárdan áll
majd előttem. De megbüntetem minden sanyargatóját! Közülük
származik fejedelme, közülük kerül ki uralkodója. Közelembe
engedem, s ő közeledik hozzám; mert ki merné kockáztatni
életét, hogy közeledjék hozzám? - így szól az ÚR. És népemmé
lesztek, én pedig Istenetek leszek.
Jer 30,18-22.

                    IMÁDSÁG MÁSKÉPPEN

Mert az Isten minden teremtménye jó, és semmi sem elvetendő,
ha hálaadással élnek vele, mert megszentelődik az Isten
igéje és a könyörgés által. (1Tim 4,4-5)

Az utóbbi időben sok kellemetlenség érte a családomat. A
feleségem kórházba került, az egyik tizenéves lányom valami
ostoba fertőzést kapott, a munkahelyemen pedig felmondási
hullám kezdődött. Minden imámat így kezdtem: "Istenem,
segíts meg bennünket a gondunkban, bajunkban!"
Tudtam, hogy Isten is azt kívánja, hogy forduljunk hozzá
bizalommal minden gondunkkal, de azt is éreztem, imádságaim
kezdtek panaszáradattá válni. Végül Istent kértem, hogy
tanítson meg másképp imádkozni. Elővettem a Bibliámat, és
felfedeztem, milyen sok vers figyelmeztet a hálaadásra.
Ettől fogva így kezdtem az imáimat: "Köszönöm, Uram, hogy
szerető feleséget adtál mellém. Köszönöm a gyógyulás
folyamatát." "Köszönöm, Uram, az orvosi segítséget, amiben a
lányom részesülhet." "Hálát adok, Istenem, a munkámért,
munkatársaimért."
Újabban már azon kaptam magam, hogy hozzátettem: "Köszönöm,
Istenem, hogy megújult bennem a reménység!"

Imádság: Köszönjük, Istenünk, hogy megmutatod, miképpen kell
imádkoznunk szorongató helyzetekben. Ámen.

Hálaadás által erősödik a reménység.
                  Bob Tippee (Texas, USA)

IMÁDKOZZUNK A TÚLTERHELT EMBERTÁRSAINKÉRT!
_____________________________

Ajánld a Csendes Percek füzeteket!

Azokhoz is eljuthatnak a Csendes Percek áhítatok, akiknek nincs számítógépe.
Hívd fel a figyelmét barátaidnak, ismerőseidnek erre a lehetőségre,
vagy rendeld meg valakinek ajándékba.
A Csendes Percek füzetek előfizetési ára évi 870 Ft.
Megrendeléseket várjuk a szerkesztőségnél:
Magyarországi Metodista Egyház
1032 Budapest, Kiscelli utca 73.
Tel/fax: 06 1 250-1536
E-mail: szerkesztoseg at csendespercek.hu