Csendes Percek marcius 22.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Már. 22., H, 04:00:01 CET

                   2004. március 22. hétfő

Boldog az, akinek Jákób Istene a segítsége,
és Istenében, az ÚRban van a reménysége,
aki az eget és a földet alkotta, meg a tengert, és ami csak
bennük van; ő meg is tart hűségesen mindenkor.
Igazságot szolgáltat az elnyomottaknak, kenyeret ad az
éhezőknek, kiszabadítja a foglyokat az ÚR.
Az ÚR megnyitja a vakok szemeit, az ÚR fölegyenesíti a
görnyedezőket, az ÚR szereti az igazakat.
Az ÚR őrzi a jövevényeket, támogatja az árvát és az
özvegyet; de a bűnösöket tévútra vezeti.
Mindörökké uralkodik az ÚR, a te Istened, ó Sion,
nemzedékről nemzedékre. Dicsérjétek az URat!
Zsolt 146,5-10.

                  FÉNY A SÖTÉT HELYEKEN

Te pedig a szívben levő igazságot kedveled, és a bölcsesség
titkaira tanítasz engem. (Zsolt 51,8)

1972-ben, terhességem ötödik hónapjában elvetéltem. Már volt
két gyermekem, így egyszerűen kivertem a fejemből a dolgot.

Húsz évvel később azonban ráeszméltem, hogy foglalkoznom
kell a veszteséggel.
Napi imádság, olvasás és lelkigondozói beszélgetések
segítségével kiderült, hogy gyermekkoromtól kezdve úgy
birkóztam meg a fájdalmakkal, sérelmekkel és veszteségekkel,

hogy mélyen magamba temettem őket.
Isten arra indított, hogy írjak egy levelet a gyermekemnek,
akit elveszítettem. Elismertem az ő létezését, és azt a
rövid időt, amit együtt töltöttünk. Eszembe jutott Isten
töretlen jelenléte terhességem alatt, de az elesés, a
vetélés, az "elfojtás" évei és a gyógyulásom ideje alatt is.
Utólag visszanézve örvendezhetek, hogy fájdalmam kiderült,
és meggyógyultam. Isten nemcsak abban segített, hogy
megismerhessem önmagam, de gyógyító fényt küldött a fájdalom
és veszteség helyére.

Imádság: Vizsgálj meg engem, Uram, és mutasd meg, vannak-e
olyan sötét területei az életemnek, ahol a te fényedre van
szükség. Ámen.

Isten meg tudja gyógyítani a régen eltemetett fájdalmunkat.
                   Margaret Olson (Alberta, Kanada)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT A SZÜLŐKÉRT, AKIKNEK HALVA SZÜLETETT A GYERMEKÜK!
_____________________________

Programajánlat:

A VISZ Vasárnapi Iskolai Szövetséget (Gyermekevangélizációs Közösség)
Országos konferenciát tart 2004. április 24-én 9:30-tól 17 óráig,
Küzdelem a posztmodern gyermekekért címmel.

A konferencia főelőadója:
Czeslaw Bassara, A CEF (Gyermekevangélizációs Közösség) nemzetközi
szervezet közép- és kelet-európai részlegének vezetője.
Témák:
1. Gyermekek vezetése
   Czeslaw Bassara igehirdető, tanár
   Speciálisan lelkipásztorok, lelki vezetők, tanárok, hitoktatók,
   gyermekmunkások számára
2. Irány: Európa
   John és Faye Rueck kanadai misszionárius házaspár,
   a VISZ miskolci munkatársai
   Mire számíthatunk gyermekeinkkel kapcsolatban az EU csatlakozást követően?
3. Óvodásaink ma
   Csővári Katalin óvónő és Molnárka Judit óvónő, VISZ elnökségi tag
4. Az okkultizmus csapdái
   Göblné Meláth Szilvia pedagógus-szülő, és
   Hargita Péterné mérnök-szülő,
   Örömhír Klub tanítók

A konferencia helye: Keresztyén Testvérgyülekezet, Budapest, VI. Ó u. 16.

Szeretnéd, hogy barátod, ismerősöd is kapja a Csendes Perceket?
Nem akarod tovább kapni a napi áhítatokat?
Kérlek jelezd az ahitat at csendespercek.hu címen.

További információ: http://csendespercek.hu