Csendes Percek marcius 21.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Már. 21., V, 04:00:01 CET

               2004. március 21. vasárnap

A karmesternek: Húros hangszerre. Dávid zsoltára.
Hallgass meg, ha hozzád kiáltok, igazságos Istenem! Szorult
helyzetemből adj nekem kiutat, könyörülj rajtam, hallgasd
meg imámat!
Ti emberek! Meddig gyalázzátok dicsőségemet? Meddig
szeretitek az üres beszédet, meddig törekedtek még hazugságra? (Szela.)
Tudjátok meg, hogy az ÚR csodákat tesz hívével!
Meghallgat az ÚR, ha hozzá kiáltok.
Ha felindultok is, ne vétkezzetek!
Gondolkozzatok el fekvőhelyeteken, és csillapodjatok le! (Szela.)
Igaz áldozattal áldozzatok, és bízzatok az ÚRban!
Sokan mondják: Bár jó napokat látnánk, és ránk ragyogna orcád világossága, URunk!
Nagyobb örömöt adsz szívembe azokénál, akiknek bőven van búzájuk és boruk.
Békében fekszem le, és el is alszom, mert csak te adod meg,
URam, hogy biztonságban élhessek!
Zsolt 4.

                  IGAZI BIZTONSÁG

Mert csak te adod meg, Uram, hogy biztonságban élhessek.
(Zsolt 4,9)

Amikor főiskolás voltam, éveken át hetente többször utaztam
vonattal két-három órát a szüleimhez és vissza. Ahol most
dolgozom, szintén több órás buszutakat teszünk meg a
koncertek helyszínére.
Szeretek utazni, nézni a tájat, gondolkodni. Éjszaka
próbáltam alvásra kihasználni az időt, de nem ment. Egy
ilyen éjszakai hazaút során - ahogy végignéztem alvó
kollégáimon -, azon tűnődtem, milyen nyugodtan pihennek.
Pedig sokszor veszélyes helyeken járunk. Néha áthajtott a
sofőr a piros lámpán, és elnagyoltan vette be a kanyarokat.
Nem is gondoltam arra, hogy bajunk eshet, hisz a sofőr
profi, érti a dolgát. Pedig nem is ismerjük őt, rábízzuk az
életünket a tudására, figyelmére.
Eszembe jutott Isten. Bízom egy vadidegen sofőrben, Istennek
pedig, aki sokkal jobban ismer és szeret, gyakran próbálom
felülbírálni, befolyásolni tetteit. Pedig ő is profi abban,
amit tesz, és tökéletesen érti a dolgát. Hálás voltam ezért
a gondolatért, és akkor éjszaka, először életemben
végigaludtam az utat, a Mennyei Sofőr tenyerében.

Imádság: "Hiszek Uram! Légy segítségül az én hitetlenségemnek!"
(Mk 9,24) Ámen.

Ne feledjük, hogy ha láthatatlanul is, de mindig Isten tenyerén vagyunk.
                    Czabán Angelika (Budapest, Magyarország)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK FÉLNEK BÍZNI ISTENBEN!

Szeretnéd, hogy barátod, ismerősöd is kapja a Csendes Perceket?
Nem akarod tovább kapni a napi áhítatokat?
Kérlek jelezd az ahitat at csendespercek.hu címen.

További információ: http://csendespercek.hu