Csendes Percek marcius 16.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Már. 16., K, 04:00:03 CET

                 2004. március 16. kedd

Szeret az ÚR, azért nincs még végünk, mert nem fogyott el
irgalma: minden reggel megújul. Nagy a te hűséged! Az ÚR az
én osztályrészem - mondom magamban -, ezért benne bízom.
JSir 3,22-24.

                     GYÖNGÉD KEGYELEM

Boldogok, akik sírnak, mert ők megvigasztaltatnak.
(Mt 5,4)

Miután férjem tüdőrákban meghalt, nehéz volt szembenéznem a
mindennapokkal. Egy reggel azonban - a nyugtalanul töltött
éjszaka után - még jobban éreztem hiányát, mint bármikor
azelőtt. A zuhany alól kijőve észrevettem, hogy a tükör
teljesen bepárásodott. Közelebb lépve a következő szavak
tűntek fel előttem: "Szeretlek Nagyi! Mike". Az unokám nálam
zuhanyozott, és ő hagyta az üzenetet a tükrön. Valami
hihetetlen melegség járta át a szívemet: éreztem, hogy
szeretnek, és nem maradtam magamra.
Milyen sokszor kapunk ilyen üzeneteket Istentől! Azonban
gyakran elsiklunk Urunk apró kegyelmes üzenetei fölött,
amelyeket azért küld, hogy átsegítsen a mindennapokon.
Annyira magukkal ragadnak minket aggodalmaink és
tennivalóink, hogy észre sem vesszük a gyöngéd áldásokat.
Akkor ott rögtön imádkozni kezdtem, megköszönve Istennek a
szeretetet, a negyven esztendőt, amelyet férjemmel együtt
tölthettem el, és mindazt az áldást, ami betöltötte és
betölti ma is életem. Megköszöntem unokámnak az üzenetet, és
egy jó darabig nem mostam le a tükröt. Elhatároztam, hogy
ezentúl még inkább odafigyelek Isten apró kegyelmeire.

Imádság: Istenünk, segíts észrevenni áldásaidat, és
meghallani vigasztaló szavaidat! Taníts meg ezt továbbadni
másoknak is. Ámen.

Észreveszem-e ma Isten szerető és vigasztaló üzenetét?
                           Joann Lovejoy (Illinois, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIKET NAGY FÁJDALOM ÉRT!
_____________________________

Könyvajánlat:

Patricia M. St. John: Onézimusz
132 oldal (14x20cm)

Patricia St. John életregényei közismertek mondanivalóját és lebilincselő
stílusát illetően.
Ebben a könyvében Onézimusz történetét eleveníti meg, alapul véve Onézimusz
életvitelének bibliai leírását, amely Pál apostolnak Filemonhoz írt levelében
található.

Evangéliumi kiadó
1066 Budapest, Ó utca 16.
info at evangeliumikiado.org
http://evangeliumikiado.org

Szeretnéd, hogy barátod, ismerősöd is kapja a Csendes Perceket?
Nem akarod tovább kapni a napi áhítatokat?
Kérlek jelezd az ahitat at csendespercek.hu címen.

További információ: http://csendespercek.hu