[Csendes Percek] Csendes Percek marcius 11.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Már. 11., Cs, 04:00:04 CET

                2004. március 11. csütörtök

Tudjuk pedig, hogy aki szűken vet, szűken is arat, és aki
bőven vet, bőven is arat. Mindenki úgy adjon, ahogyan előre
eldöntötte szívében, ne kedvetlenül vagy kényszerűségből,
mert "a jókedvű adakozót szereti az Isten". Az Istennek
pedig van hatalma arra, hogy minden kegyelmét kiárassza
rátok, hogy mindenütt mindenkor minden szükségessel
rendelkezzetek, és bőségben éljetek minden jó cselekedetre.
Amint meg van írva: "Bőkezűen osztott a szegényeknek,
igazsága megmarad örökké." Aki pedig magot ad a magvetőnek,
és eledelül kenyeret, megadja és megsokasítja vetőmagotokat,
és megszaporítja "igazságotok gyümölcsét." Így mindenben
meggazdagodtok a teljes tisztaszívűségre, amely hálaadást
szül az Isten iránt általunk. Mert ennek a szolgálatnak az
ellátása nemcsak a szentek szükségleteit elégíti ki, hanem
sokakat hálaadásra is indít az Isten iránt.
2Kor 9,6-12.

                        A JACHT

Akinek sokat adtak, attól sokat kívánnak, és akire sokat
bíztak, attól többet kérnek számon. (Lk 12,48)

Egyik őszi reggelen a Chesapeake-öbölben, a Kent-sziget
kikötőjében sétáltam. Gyönyörűen sütött a nap. Egy hatalmas,
fehér jacht haladt el mellettem, és arra gondoltam, milyen
gazdag lehet a tulajdonosa. Nem lehetne ezt a pénzt
hasznosabban felhasználni, és a szegényeken segíteni? Aztán
hamar lehangolt a felismerés: Hiszen nekem is sokkal több
megtakarított pénzem van, mint egy szegény amerikainak, sőt
egy fejlődő országbeli ember egész életében sem keres talán
annyit. Nem kellene-e több pénzt áldoznom az éhezők, a
munkanélküliek vagy az orvosi ellátást nélkülözők
megsegítésére? Ha elítélem ennek a jachtnak a tulajdonosát,
nem vagyok-e olyan, mint a farizeusok, akiknek Jézus
szemrehányást tett?
Ezektől a gondolatoktól megszégyenülve indultam haza, és
elhatároztam, hogy a következő évben többet fogok adakozni,
és jobb sáfára leszek mindazoknak a javaknak, amiket Isten
rám bízott.

Imádság: Drága Istenünk, add, hogy tartózkodjunk mások
ítélgetésétől, és az áldozathozatalban készségesek legyünk. Ámen.

Hogyan lehetek Isten ajándékainak hűségesebb sáfára?
                      R. F. Gillum (Maryland, USA)

IMÁDKOZZUNK AZ ÉHEZŐKÉRT!
_____________________________

Könyvajánlat:

A. Strauch: A férfi és a nő
Egyenértékű, de különböző
120 oldal (14x20cm)

Az egyik legjelentősebb változás az emberi történelemben a nemek közti
forradalom, vagyis a nemek közti megkülönböztetés eltörlése, amely a
legmélyebbre ható jelenség, amivel a ma embere szembesült.
Sajnos, a keresztyénség körében is tapasztalható ez. A könyv célja:
bebizonyítani a Biblia alapján, hogy a férfiak és a nők egyenértékűek,
de különbözők...

Evangéliumi kiadó
1066 Budapest, Ó utca 16.
info at evangeliumikiado.org
http://evangeliumikiado.org

Szeretnéd, hogy barátod, ismerősöd is kapja a Csendes Perceket?
Nem akarod tovább kapni a napi áhítatokat?
Kérlek jelezd az ahitat at csendespercek.hu címen.

További információ: http://csendespercek.hu