[Csendes Percek] Csendes Percek marcius 8.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Már. 8., H, 04:00:03 CET

                    2004. március 8. hétfő

Örüljetek az Úrban mindenkor! Ismét mondom: örüljetek. A ti
szelídségetek legyen ismert minden ember előtt. Az Úr közel!
Semmiért se aggódjatok, hanem imádságban és könyörgésben
mindenkor hálaadással tárjátok fel kéréseiteket Isten előtt;
és Isten békessége, mely minden értelmet meghalad, meg fogja
őrizni szíveteket és gondolataitokat a Krisztus Jézusban.
Egyébként pedig, testvéreim, ami igaz, ami tisztességes, ami
igazságos, ami tiszta, ami szeretetreméltó, ami jóhírű, ha
valami nemes és dicséretes, azt vegyétek figyelembe! Amit
tanultatok és átvettetek, hallottatok és láttatok is tőlem,
azt tegyétek, és veletek lesz a békesség Istene!
Fil 4,4-9.

                       IMA VASALÁS KÖZBEN

Mindenkor örüljetek, szüntelenül imádkozzatok, mindenért
hálát adjatok, mert ez az Isten akarata Jézus Krisztus által
a ti javatokra. (1Thessz 5,16-18)

Mindig csodálkoztam azon, hogy sok ember nem szeret vasalni.
Számukra ez csak egy újabb feladat a véget nem érő listán.
Én azonban mindig szerettem vasalni, nekem ez nem teher.
Felfedeztem, hogy vasalás közben kiválóan lehet imádkozni és
Istent dicsőíteni, ezáltal az nem csupán egy fárasztó
házimunka lesz.
Megpróbálok csendes, nyugodt időt találni, amikor egyedül
vagyok, s ha lehet, valami halk, Istent dicsőítő zenét
hallgatok közben. Azután hálaadással Istennek ajánlom
munkámat, majd folytatom az imát azért a személyért, akinek
éppen a ruháit vasalom. Nagyon csodálatos módja ez annak,
ahogyan családom tagjait Isten szeretetébe helyezhetem.
Tudom, hogy minden ruhadarabot, amelyet felvesznek,
imádsággal megáldva viselnek. A vasalás pedig inkább
kiváltság számomra, mintsem holmi unalmas munka.

Imádság: Urunk, segíts rád gondolni napi elfoglaltságaink
között. Hadd fejezze ki kezünk munkája szent neved dicséretét. Ámen.

Hogyan tehetném napi feladataimat az imádságra emlékeztető elfoglaltsággá?
                 Carol S. Marti (Pontevedra, Spanyolország)

IMÁDKOZZUNK A HÁZIASSZONYOKÉRT!
_____________________________

A Keresztyén Könyvesház
keresztyén kiadók könyveinek széles választékával,
CD-kkel, kazettákkal, naptárakkal és képeslapokkal
várja az érdeklődőket.

Cím: Magyarországi Metodista Egyház
Miskolc, Apáczai Csere János u. 6.
Tel.: 06 46 326-591

Szeretnéd, hogy barátod, ismerősöd is kapja a Csendes Perceket?
Nem akarod tovább kapni a napi áhítatokat?
Kérlek jelezd az ahitat at csendespercek.hu címen.

További információ: http://csendespercek.hu