[Csendes Percek] Csendes Percek marcius 6.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Már. 6., Szo, 04:00:03 CET

                  2004. március 6. szombat

Zarándokének. A mélységből kiáltok hozzád, URam!
Uram, halld meg szavamat, füled legyen figyelmes könyörgő szavamra!
Ha a bűnöket számon tartod, URam, Uram, ki marad meg akkor?
De nálad van a bocsánat, ezért félnek téged.
Várom az URat, várja a lelkem, és bízom ígéretében.
Lelkem várja az Urat, jobban, mint az őrök a reggelt, mint az őrök a reggelt.
Bízzál, Izráel, az ÚRban, mert az ÚRnál van a kegyelem, és gazdag ő, meg tud váltani.
Meg is váltja Izráelt minden bűnéből.
Zsolt 130.

                    A JÓ NAPOKRA EMLÉKEZEM

Emlékezem az Úr tetteire, visszagondolok hajdani csodáira.
Végiggondolom minden tettedet, elmélkedem dolgaidon.
(Zsolt 77,12-13)

Lakóhelyemen a tél hosszú, borús napok sorát hozza magával.
Ezeken a lehangoló hideg napokon gyakran gondolok a
tavaszra. Emlékezem a pompázó virágokra, a meleg időjárásra,
a napos égboltra, a télikabát, sapka, kesztyű és sál nélküli
sétákra. Az ilyen vidám gondolatok gyakran átsegítenek a tél
nyomasztó évszakán.
Úgy tapasztaltam, ugyanez az elv használható életem lelket
próbáló és fájdalmas időszakaiban is. Napjaim ilyenkor
hasonlatosak a téli sivár, hideg élettelen napokhoz; de ha a
"tavaszra" gondolok, jobban érzem magam. Eszembe jut, hogyan
áldott meg az Úr, és miképp válaszolt imádságaimra.
Felidézem, hogyan ragyogtatta fel Isten a napot borús
időszakokban. Ilyenkor a feszült, nehéz szívszorító idők sem
tűnnek már olyan fájdalmasnak, mert tudom, nem egyedül járom
ezt az utat. Tudom, hogy egyszer majd újra fény töri át a
sötétséget, és a hidegséget elűzi Isten szeretetének
melegsége.

Imádság: Ó, Istenünk, amikor "hideg, téli" napokon járunk,
segíts emlékeznünk sok áldásodra, hogy érezhessük szereteted
melegét. Ámen.

A múlt áldásaira való emlékezés megtart a jelen próbáiban.
                          Mary K. Gulledge (Ohio, USA)

IMÁDKOZZUNK ISTEN SZERETETÉNEK MEGTAPASZTALÁSÁÉRT!

Szeretnéd, hogy barátod, ismerősöd is kapja a Csendes Perceket?
Nem akarod tovább kapni a napi áhítatokat?
Kérlek jelezd az ahitat at csendespercek.hu címen.

További információ: http://csendespercek.hu