[Csendes Percek] Csendes Percek marcius 5.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Már. 5., P, 04:00:13 CET

                 2004. március 5. péntek

Azon a napon ezt mondod majd: Hálát adok neked, URam, mert
bár haragudtál rám, elmúlt haragod, és megvigasztaltál. Íme,
Isten az én szabadítóm, bízom és nem rettegek, mert erőm és
énekem az ÚR, megszabadított engem. Örvendezve fogtok vizet
meríteni a szabadulás forrásából. Azon a napon ezt mondjátok
majd: Adjatok hálát az ÚRnak, hirdessétek nevét! Adjátok
tudtára a népeknek nagy tetteit! Emlékeztessétek őket, hogy
neve magasztos! Énekeljétek, hogy milyen fenséges tetteket
vitt véghez az ÚR, tudja meg ezt az egész föld! Kiálts és
ujjongj, Sion lakója, mert nagy közöttetek Izráel Szentje!
Ézs 12.

                        AZ IMA HATALMA

Adjatok hálát az Úrnak, mert örökké tart szeretete!
(2Krón 20,21)

Amikor Észak-Korea kommunista befolyás alá került, egy
keresztyén lelkész feleségével és három gyermekével Szöulba,
Dél-Koreába menekült az üldöztetés elől. Később az észak-
koreai haderők lerohanták Szöult is, így Pusan felé, déli
irányba kényszerült a család továbbmenekülni.
"Hogy tudtatok elviselni ilyen megpróbáltatást? - kérdeztem
a barátomtól. "Egyfolytában imádkoztam. Minden lépésünknél
kapcsolatban álltam Istennel. Ő vezetett, irányított és
tartott meg bennünket." - felelte.
Azt olvassuk a Bibliában, hogy Isten megtartotta és
felemelte azokat, akik folyamatosan imádkoztak hozzá. Ma is
nagyon sok embert az imádság tart meg. Ez nem azt jelenti,
hogy Isten elgördíti az akadályokat az utunkról. Talán semmi
sem változik a problémát illetően, de az Úr az ő
jelenlétével támogat bennünket, erőt és bátorságot ad
szembenézni még a legyőzhetetlen nehézségekkel is.
A mai Világimanapon, a világ keresztyéneivel együtt
imádkozva kérjük Istent, hogy szeretetével és erejével
tegyen eggyé bennünket, hogy minél többen átéljék az Isten
jelenlétéből fakadó béke és szeretet áldását.

Imádság: Köszönjük, Mennyei Atyánk, hogy szereteted örökké tart. Ámen.

Az egymásért elmondott imáink mutatják, hogy Krisztus testének tagjai vagyunk.
                       Paul K. McAfee (Florida, USA)

IMÁDKOZZUNK AZ ÜLDÖZTETÉST SZENVEDŐKÉRT!
_____________________________

Szeretettel várunk minden pihenni vágyó, átutazó vendéget
a Metodista Egyház budapesti egyházközpont vendégszobáiba!
3 szobában 10 férőhelyet tudunk biztosítani.
Áraink reggeli nélkül:
1 fő 1 szobában 3000 Ft fő/éj
2 fő egy szobában 2500 Ft fő/éj
3-4 fő 1 szobában 2000 Ft fő/éj

A 14 év alatti gyermekeknek kedvezményesen,
a 6 év alatti gyermekeknek ingyen biztosítunk szállást.
Cím: 1032 Budapest, Kiscelli utca 73.
Bejelentkezés előzetes megbeszélés alapján.
Telefonon: 1-250-1536, 250-1849 vagy e-mailen: kiscelli at axelero.hu

Szeretnéd, hogy barátod, ismerősöd is kapja a Csendes Perceket?
Nem akarod tovább kapni a napi áhítatokat?
Kérlek jelezd az ahitat at csendespercek.hu címen.

További információ: http://csendespercek.hu