[Csendes Percek] Csendes Percek marcius 4.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Már. 4., Cs, 04:00:05 CET

            2004. március 4. csütörtök

Volt a farizeusok között egy Nikodémus nevű ember, a zsidók
egyik vezető embere. Ő egy éjjel elment Jézushoz, és így
szólt hozzá: "Mester, tudjuk, hogy Istentől jöttél tanítóul,
mert senki sem képes megtenni azokat a jeleket, amelyeket te
teszel, hacsak nincs vele az Isten." Jézus így válaszolt:
"Bizony, bizony, mondom néked: ha valaki nem születik
újonnan, nem láthatja meg az Isten országát." Nikodémus ezt
kérdezte tőle: "Hogyan születhetik az ember, amikor vén?
Bemehet anyja méhébe és megszülethetik ismét?" Jézus így
felelt: "Bizony, bizony, mondom néked, ha valaki nem
születik víztől és Lélektől, nem mehet be az Isten
országába. Ami testtől született, test az, és ami Lélektől
született, lélek az. Ne csodálkozz, hogy ezt mondtam neked:
Újonnan kell születnetek. A szél arra fúj, amerre akar;
hallod a zúgását, de nem tudod, honnan jön, és hova megy:
így van mindenki, aki a Lélektől született." Nikodémus
megkérdezte tőle: "Hogyan történhet meg mindez?" Jézus így
válaszolt: "Te Izráel tanítója vagy, és ezt nem tudod?
Bizony, bizony, mondom néked: amit tudunk, azt szóljuk, és
amit láttunk, arról teszünk bizonyságot, de nem fogadjátok
el a mi bizonyságtételünket. Ha a földi dolgokról szóltam
nektek, és nem hisztek, akkor hogyan fogtok hinni, ha majd a
mennyeiekről szólok nektek? Mert nem ment fel a mennybe
senki, csak az, aki a mennyből szállt le, az Emberfia. És
ahogyan Mózes felemelte a kígyót a pusztában, úgy kell az
Emberfiának is felemeltetnie, hogy aki hisz, annak örök
élete legyen őbenne. Mert úgy szerette Isten a világot, hogy
egyszülött Fiát adta, hogy aki hisz őbenne, el ne vesszen,
hanem örök élete legyen. Mert az Isten nem azért küldte el a
Fiút a világba, hogy elítélje a világot, hanem, hogy
üdvözüljön a világ általa.
Jn 3,1-17.

                       FÉLELEM NÉLKÜL

Pál írja: Könyörögjetek énértem is, hogy adassék nekem az
ige, ha szóra nyitom a számat, hogy bátran ismertessem meg
az evangélium titkát. (Ef 6,19)

Mivel zsidó hitben nevelkedtem, nem ismertem Jézus Krisztust
mint Megváltómat és Uramat. Később egyre nagyobb ösztönzést
éreztem, hogy Jézus Krisztus előtt megnyissam a szívemet.
Sok embernek és körülménynek köszönhető az, hogy most
Jézussal járok. Az újjászületésem után egy dologtól nagyon
féltem: megosztani az evangélium üzenetét a zsidó hitű
családommal. Nem tudtam, hogyan reagálnak majd. Azt sem
tudtam, hogy mondjam el nekik, hogy megértsék a történteket.
Egy beszélgetésnél azt kérdezték, hogy járok-e templomba.
Igennel feleltem, és a megtérésemről kezdtem beszélni.
Azóta, hála legyen Istennek, néhányan a családtagjaim közül
szintén elfogadták Jézust személyes Megváltójuknak és
Uruknak. A hitemet pedig megosztom másokkal, mert úgy érzem,
ez az egyik olyan feladatom, amire Isten elhívott. A
hétköznapi beszélgetéseim során Isten segít Krisztusról
beszélni. Megtanultam, hogy nem kell félnünk, mit gondolnak
rólunk mások, hanem bíznunk kell Istenünkben, majd ő adja
szánkba a szavakat.

Imádság: Drága Mennyei Édesatyánk, segíts félelem nélkül
terjeszteni az örömüzenetet szolgálatunk során. Jézus
nevében kérünk. Ámen.

Amikor nem tudod, mit mondj, kérd Isten vezetését!
                     Brian J. Mayper (Texas, USA)

IMÁDKOZZUNK A MEGTÉRŐ EMBEREKÉRT!

Szeretnéd, hogy barátod, ismerősöd is kapja a Csendes Perceket?
Nem akarod tovább kapni a napi áhítatokat?
Kérlek jelezd az ahitat at csendespercek.hu címen.

További információ: http://csendespercek.hu