[Csendes Percek] Csendes Percek marcius 3.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Már. 3., Sze, 04:00:14 CET

                     2004. március 3. szerda

Zarándokének. Tekintetem a hegyekre emelem: Honnan jön segítségem?
Segítségem az ÚRtól jön, aki az eget és a földet alkotta.
Nem engedi, hogy lábad megtántorodjék, nem szunnyad őriződ.
Bizony nem szunnyad, nem alszik Izráel őrizője!
Az ÚR a te őriződ, az ÚR a te oltalmad jobb kezed felől.
Nem árt neked nappal a nap, sem éjjel a hold.
Az ÚR megőriz téged minden bajtól, megőrzi életedet.
Megőriz az ÚR jártodban-keltedben, most és mindenkor.
Zsolt 121.

                    EGYSZERRE CSAK EGY LÉPÉS

Segítségem az Úrtól jön... (Zsolt 121,2)

Amikor a hegyekre tekintünk, mit látunk? Csak csodálni való
hegycsúcsokat, vagy a hegyet, amit meg kell mászni?
Mindannyiunknak meg kell másznunk hegyeket, akár akarjuk,
akár nem. Hegyekké tornyosulhatnak a bajok, az adósság, a
betegség és a kapcsolatok is, amelyeket helyre kell
állítani.
Amikor Új-Guineában laktam, két hegyet is meg kellett
másznom, mielőtt haza értem volna. Mivel már egyébként is
fáradt voltam, néhány lépés után összeroskadtam. "Nem tudom
megmászni ezeket a hegyeket!" - kiáltottam fel panaszosan.
Az Úr azt kérdezte gyengéden: "Meg tudod tenni a következő
lépést?" Felálltam, megtettem egy lépést, aztán még egyet és
még egyet. Szép lassan kis lépésekkel hazajutottam.
Sokkal később, amikor egy műtétből lábadoztam, s közben
engedetlen gyerekekkel kellett foglalkoznom, az Úr eszembe
juttatta ezt a leckét. Megtanultam szembenézni a következő
órával ahelyett, hogy a következő nap terhét magamra vettem
volna. Az Úr erőt és biztonságos talajt ígér a következő
lépéshez.

Imádság: Drága Istenünk, adj kegyelmet, hogy bízhassunk az
erőben, amit a következő lépés megtételéhez adsz, és
tudhassuk azt, hogy veled minden hegyet meg tudunk hódítani. Ámen.

Isten lépésről lépésre segít bennünket.
                  Pauline Lewis (Wales, Nagy-Britannia)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK NAGY FELADAT ELŐTT ÁLLNAK!

Szeretnéd, hogy barátod, ismerősöd is kapja a Csendes Perceket?
Nem akarod tovább kapni a napi áhítatokat?
Kérlek jelezd az ahitat at csendespercek.hu címen.

További információ: http://csendespercek.hu