[Csendes Percek] Csendes Percek marcius 1.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Már. 1., H, 04:00:03 CET

            2004. március 1. hétfő

Ne tévelyegjetek: Istent nem lehet megcsúfolni. Hiszen amit
vet az ember, azt fogja aratni is: mert aki a testének vet,
az a testből arat majd pusztulást; aki pedig a Léleknek vet,
a Lélekből fog aratni örök életet. A jó cselekvésében pedig
ne fáradjunk el, mert a maga idejében aratunk majd, ha meg
nem lankadunk. Ezért tehát, míg időnk van, tegyünk jót
mindenkivel, leginkább pedig azokkal, akik testvéreink a hitben.
Gal 6,7-10.

                AZ IGAZI TELJESÍTMÉNY

Ezért tehát, míg időnk van, tegyünk jót mindenkivel,
leginkább pedig azokkal, akik testvéreink a hitben.
(Gal 6,10)

Gyülekezetünk tagjai rendszeresen ételt biztosítanak a
szükségben levőknek. Nemrégiben a műtéten átesett Cherylről
és családjáról gondoskodtunk. Magam is három fiút nevelek,
így mindig nagyon elfoglalt vagyok. Listát írok a
tennivalóimról, de csak akkor érzem sikeresnek a napot, ha
valamit kihúzhatok a listáról. Szerdán az én feladatom volt
ételt készíteni. Felírtam a listára: "Vacsora Cherylnek".
Este elszáguldottam hozzájuk a vacsorával, s miután az
étellel kapcsolatban néhány tanáccsal elláttam őket, tovább
rohantam az istentiszteletre. A listán kipipáltam a
vacsorát.
Nagyon büszke voltam a teljesítményemre, amíg meg nem kaptam
a köszönőlevelet. Végtelenül hálás volt Cheryl, de a végén
odaírta: "Bárcsak lenne időd meglátogatni!". Gondoskodtam
Cherylről, ám egy sokkal nagyobb ajándékot megtagadtam tőle:
az időt. Még mindig nehéz a tennivalóim között megtalálni a
megfelelő egyensúlyt. Ha azonban egy feladat teljesítése
fontosabb, mint egy kapcsolat ápolása, akkor mindig a
Cheryltől tanult lecke jut eszembe. A legcsodálatosabb
teljesítmény szeretni azokat, akikkel Isten megajándékozott
bennünket.

Imádság: Drága Urunk, segíts ráhangolódnunk a te
vezetésedre, mely megmutatja, mi a feladatunk ma. Ámen.

Az igazán fontos dolgokat tükrözi-e az időbeosztásom?
                Marsha L. Gubser (Kalifornia, USA)

IMÁDKOZZUNK A KÖRÜLÖTTÜNK ÉLŐ ELFOGLALT EMBEREKÉRT!

Szeretnéd, hogy barátod, ismerősöd is kapja a Csendes Perceket?
Nem akarod tovább kapni a napi áhítatokat?
Kérlek jelezd az ahitat at csendespercek.hu címen.

További információ: http://csendespercek.hu