Csendes Percek junius 30.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Jún. 30., Sze, 04:00:01 CEST

                  2004. június 30. szerda

Jézus szavai: "Én vagyok az igazi szőlőtő, és az én Atyám a
szőlősgazda. Azt a szőlővesszőt, amely nem terem gyümölcsöt
énbennem, lemetszi; és amely gyümölcsöt terem, azt
megtisztítja, hogy még több gyümölcsöt teremjen. Ti már
tiszták vagytok az ige által, amelyet szóltam nektek.
Maradjatok énbennem, és én tibennetek. Ahogyan a szőlővessző
nem teremhet gyümölcsöt magától, ha nem marad a szőlőtőn,
úgy ti sem, ha nem maradtok énbennem. Én vagyok a szőlőtő,
ti a szőlővesszők: aki énbennem marad, és én őbenne, az
terem sok gyümölcsöt, mert nélkülem semmit sem tudtok cselekedni."
Jn 15,1-5.

                   TÉPD LE A VADHAJTÁSOKAT

Az odafennvalókkal törődjetek, ne a földiekkel. (Kol 3,2)

Leginkább egy barátomnak köszönhetem, hogy jó kertész lett
belőlem, akinek díjnyertes paradicsomait az egész környék
irigykedve szemlélte. Egy nap Jerry megmutatta a
paradicsompalánta vastag indáit. Az inda minden elágazásánál
keskeny levelek bújtak ki. Jerry minden ilyen kis hajtást
letépett.
"Ezek vadhajtások", magyarázta. "Egészségesnek tűnnek, de
elveszik a napfényt és a tápanyagot a terméstől. A
vadhajtások visszafogják a palánta fejlődését. Időben
távolítsd el őket, hogy a táplálék elérje a paradicsomokat."
Úgy éreztem, kicsit hasonló az én életem is. Szép lassan
felfedeztem, milyen sok vonzó, látszólag jó dolog emészti
fel energiámat és időmet, amíg kimerülök, és képtelen leszek
gyümölcsöt hozni az Úr számára. Imádkoztam, hogy felismerjem
életemben a "vadhajtásokat", és el tudjam őket távolítani a
gyümölcstermés érdekében Isten akarata szerint.

Imádság: Ó, Urunk, mutasd meg azokat a dolgokat, amelyek
megakadályozzák bennünk a lelki növekedést és a
gyümölcstermést. Ámen.

Sokszor a jó dolgok tartanak vissza bennünket a legjobbtól.
                    Barbara Hawley (Pennsylvania, USA)

IMÁDKOZZUNK A KERTÉSZEKÉRT