Csendes Percek junius 29.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Jún. 29., K, 04:00:01 CEST

                2004. június 29. kedd

Nagy volt az örömöm az Úrban, hogy végre felbuzdultatok a
velem való törődésre. Mert gondoskodtatok volna, de nem volt
rá alkalmatok. Nem a nélkülözés mondatja ezt velem, mert én
megtanultam, hogy körülményeim között elégedett legyek.
Tudok szűkölködni és tudok bővölködni is, egészen be vagyok
avatva mindenbe, jóllakásba és éhezésbe, a bővölködésbe és a
nélkülözésbe egyaránt. Mindenre van erőm a Krisztusban, aki
megerősít engem. Mégis jól tettétek, hogy közösséget
vállaltatok velem nyomorúságomban. Azt pedig tudjátok ti is,
filippiek, hogy az evangélium hirdetésének kezdetén, amikor
eltávoztam Macedóniából, az ajándékozás és elfogadás
tekintetében egyetlen gyülekezet sem állt velem
kapcsolatban, csak ti egyedül, mert egyszer-másszor
Thesszalonikába is küldtetek szükségleteimre. Nem mintha az
ajándékot kívánnám, hanem azt kívánom, hogy bőségesen
kamatozzék az a ti javatokra. Átvettem mindent, és
bővelkedem. El vagyok látva, miután megkaptam
Epafroditosztól, ami tőletek jött olyan kellemes illatként
és kedves áldozatként, amely tetszik az Istennek. Az én
Istenem pedig be fogja tölteni minden szükségeteket az ő
gazdagsága szerint dicsőséggel a Krisztus Jézusban. A
dicsőség pedig Istenünké és Atyánké örökkön-örökké. Ámen.
Fil 4,10-20.

                   NAGY LEHETŐSÉGEK

Mindenre van erőm a Krisztusban, aki megerősít engem.
(Fil 4,13)

Egy olyan családban nőttem fel, ahol a veszekedés
mindennapos volt, s így nehéz volt elképzelni, hogy más
módon is élhet egy család. Házasságunkban sokat
beszélgettünk feleségemmel arról, milyen különböző módon
nőttünk fel, s néhány beszélgetésünk egészen viharosra
sikerült. A vitatkozások után gyakran reménytelennek éreztem
a helyzetemet. Hogyan is változtathatnám meg a családi élet
egyetlen általam ismert formáját?
Egy nap, mialatt a Bibliát olvastam és imádkoztam,
megérintettek Pál apostolnak a filippiekhez írt szavai.
Elkezdtem kutatni a Bibliában olyan emberek után, akik túl
tudtak lépni saját tapasztalataik és elvárásaik korlátain,
és engedték, hogy Isten életet átformáló csodákat vigyen
véghez bennük. Eszembe jutott Sára, aki már a gondolatra is
nevetett, hogy idős korában még teherbe eshet, és Gedeon,
aki csodálkozva fogadta, hogy Isten pont őt választotta
arra, hogy Izráelt győzelemre vigye, majd Pál apostol,
akiben Isten Jézus Krisztuson keresztül óriási változásokat munkált.
Isten nagy változásokat tud véghez vinni bennünk is, ha el
merjük hinni a lehetőségeket. Ez az igazság ad reményt nekem
is a folyamatos formálódásban.

Imádság: Drága Urunk, adj nekünk látást arról, hogyan
szeretnéd, hogy éljünk, és adj erőt annak véghezvitelére. Ámen.

Nem kell, hogy a múltunk meghatározza a jövőnket.
                       Jeff Johnston (Ohio, USA)

IMÁDKOZZUNK LELKI ERŐÉRT A VÁLTOZÁSOKHOZ!