Csendes Percek junius 20.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Jún. 20., V, 04:00:01 CEST

                 2004. június 20. vasárnap

De most így szól az ÚR, a te teremtőd, Jákób, a te formálód,
Izráel: Ne félj, mert megváltottalak, neveden szólítottalak,
enyém vagy! Ha vízen kelsz át, én veled vagyok, és ha
folyókon, azok nem sodornak el. Ha tűzben jársz, nem
perzselődsz meg, a láng nem éget meg. Mert én, az ÚR, vagyok
a te Istened, Izráel Szentje, a te szabadítód! Kárpótlásul
adom érted Egyiptomot, Etiópiát és Szebát adom helyetted.
Mivel drágának tartalak, és becsesnek, mivel szeretlek,
azért embereket adok helyetted, életedért nemzeteket. Ne
félj, mert én veled vagyok! Napkeletről visszahozom
gyermekeidet, és napnyugatról összegyűjtelek. Ezt mondom
északnak: Add ide! - és délnek: Ne tartsd fogva! Hozd ide
fiaimat a messzeségből, leányaimat a föld végéről,
mindenkit, akit nevemről neveznek, akit dicsőségemre
teremtettem, formáltam és alkottam.
Ézs 43,1-7.

                        NE FÉLJ

Amikor a tanítványok meglátták, hogy a tengeren jár,
megrettentek, és ijedtükben felkiáltottak. De Jézus azonnal
megszólította őket, és ezt mondta: "Bízzatok, én vagyok, ne
féljetek!" (Mt 14,26-27)

Kisfiú koromban édesapám levette a biciklimről a
pótkerekeket, és nekikészültünk a támasz nélküli
kerékpározáshoz. Igen féltem. Apa biztatott, hogy ott lesz
mellettem, és fogja majd az ülést. Elindultunk. Pedálozás
közben hallottam apa hangját: "Nagyon jó! Gyerünk tovább!
Itt vagyok melletted."
Néhány kör múlva hátrapillantottam, hogy meggyőződjem róla,
ott van-e még. Mögöttem volt, de már nem fogta az ülést.
Végigfutott bennem a félelem. A bicikli elkezdett inogni, és
már majdnem eldőlt. Felkiáltottam: "Apa, apa! Segíts!"
Éreztem, hogy a kerékpárom újra egyenesbe lendül. Apám
hangját hallottam: "Ne félj! Itt vagyok." Szavai
megnyugtattak. Tudtam, hogy minden rendben van, hiszen
édesapám itt van velem.
A mai világban, ahol minden utcasarkon a terror leselkedhet
ránk, és a megélhetés napi küzdelmet jelenthet, néha a
félelem belopakodik életembe. De Jézus Krisztus által
Mennyei Atyámhoz kiálthatok. Ilyenkor Jézus kinyújtja
karját, és azt mondja: "Bízzál, én vagyok, ne félj!"
Megnyugszom, mert tudom, hogy Isten velem van.

Imádság: Istenünk, nyújtsd ki kezed, és ments meg minket.
Jelenléteddel űzd el félelmünket. Ámen.

Emlékezzünk, hogy a félelmes helyzetekben is velünk van Isten.
                   Steve Caldwell (Tennessee, USA)

IMÁDKOZZUNK A KISGYERMEKES ÉDESAPÁKÉRT!