Csendes Percek junius 18.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Jún. 18., P, 04:00:01 CEST

                2004. június 18. péntek

Óvakodjatok a kutyáktól, óvakodjatok a gonosz munkásoktól,
óvakodjatok a megmetéltektől! Mert mi vagyunk a
körülmetéltek, akik Isten Lelke szerint szolgálunk, és
Krisztus Jézussal dicsekszünk, és nem a testben bizakodunk.
Pedig nekem lehetne bizakodásom a testben is. Ha másvalaki
úgy gondolja, hogy testben bizakodhat, én méginkább:
nyolcadik napon metéltek körül, Izráel népéből, Benjámin
törzséből származom, héber a héberek közül, törvény
szempontjából farizeus, buzgóság szempontjából az egyház
üldözője, a törvényben követelt igazság szempontjából
feddhetetlen voltam. Ellenben azt, ami nekem nyereség volt,
kárnak ítéltem a Krisztusért. Sőt most is kárnak ítélek
mindent Krisztus Jézus, az én Uram ismeretének páratlan
nagyságáért. Őérte kárba veszni hagytam, és szemétnek ítélek
mindent, hogy Krisztust megnyerjem. Hogy kitűnjék rólam
őáltala: nincsen saját igazságom a törvény alapján, hanem a
Krisztusba vetett hit által van igazságom Istentől a hit
alapján, hogy megismerjem őt és feltámadása erejét, valamint
a szenvedéseiben való részesedést, hasonlóvá lévén az ő
halálához, hogy valamiképpen eljussak a halottak közül való
feltámadásra. Nem mintha már elértem volna mindezt, vagy már
célnál volnék, de igyekszem, hogy meg is ragadjam, mert
engem is megragadott a Krisztus Jézus.
Fil 3,2-12

                        TÖKÉLETES?

Ti azért legyetek tökéletesek, mint ahogy mennyei Atyátok tökéletes.
(Mt 5,48)

Van egy rossz és egy jó hírem. A rossz hír, hogy nem vagyok
tökéletes, bűnös ember vagyok. A jó hír pedig, hogy már nem
vagyok annyira "tökéletlen", mint voltam. Fiatal koromban
nagyon üres életet éltem. Mindent csak a magam örömére és
kedvtelésére tettem. Nem érdekelt Jézus Krisztus követése.
Azt gondoltam, ha őt követném, az csak zavarná életmódomat,
akadályozná karrieremet, és gátolna az anyagi biztonság
elérésében. Úgy véltem, később még rengeteg időm lesz, hogy
a hit kérdésével foglalkozzak. Fogalmam sem volt arról, hogy
Krisztus mindeneknek a forrása. Fél életemet a dicsőség és a
gazdagság hajszolásával töltöttem, míg rájöttem, hogy mindez
csak múló kielégülést nyújt.
Végül beláttam, hogy egyedül Isten adhat igazi és tartós
beteljesülést. Ebben az életkorban, amikor már lelkileg őrá
hangolódva, és alázatosan, jelenlétében megnyugodva kellene
élnem, még csak az út kezdeténél tartok. Megtapasztalom
azonban, hogy tökéletlen voltom ellenére Isten nem fordul el
tőlem. Nem vonja meg bocsánatát és feltétel nélküli
szeretetét. Azóta minden nap azon vagyok, hogy megbékéljek
Istennel, aki után lelkem leginkább vágyódik. Bárcsak
hamarabb kezdtem volna!

Imádság: Kegyelmes Istenünk, köszönjük, hogy elfogadsz
minket, pedig nem vagyunk tökéletesek. Ámen.

Egyikünk sem tökéletes, Isten mégis szeretettel fogad.
                           D. D. Emmons (Illinois, USA)

IMÁDKOZZUNK AZ ÜZLETEMBEREKÉRT!