Csendes Percek junius 16.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Jún. 16., Sze, 04:00:01 CEST

                2004. június 16. szerda

Ezért tehát mi is, akiket a bizonyságtevőknek akkora fellege
vesz körül, tegyünk le minden ránk nehezedő terhet, és a
bennünket megkörnyékező bűnt, és állhatatossággal fussuk meg
az előttünk levő pályát. Nézzünk fel Jézusra, a hit
szerzőjére és beteljesítőjére, aki az előtte levő öröm
helyett - a gyalázattal nem törődve - vállalta a keresztet,
és az Isten trónjának a jobbjára ült. Gondoljatok rá, aki
ilyen ellene irányuló támadást szenvedett el a bűnösöktől,
hogy lelketekben megfáradva el ne csüggedjetek. Mert a bűn
ellen való harcban még nem álltatok ellen egészen a vérig,
és elfeledkeztetek a bátorításról, amely nektek mint fiaknak
szól: "Fiam, ne vesd meg az Úr fenyítését, és ne csüggedj
el, ha megfedd téged, mert akit szeret az Úr, azt
megfenyíti, és megostoroz mindenkit, akit fiává fogad."
Szenvedjétek el a fenyítést, hiszen úgy bánik veletek az
Isten, mint fiaival. Hát milyen fiú az, akit nem fenyít az
apja? Ha pedig fenyítés nélkül maradtok, amelyben mindenki
részesül, fattyak vagytok, nem pedig fiak. Azután: testi
apáink fenyítettek minket, és tiszteletben tartottuk őket,
nem kell-e sokkal inkább engedelmeskednünk a lelkek
Atyjának, hogy éljünk? Mert ők rövid ideig, a saját
elgondolásuk szerint fenyítettek, ő pedig javunkra teszi
ezt, hogy szentségében részesüljünk. Pillanatnyilag ugyan
semmiféle fenyítés nem látszik örvendetesnek, hanem
keservesnek, később azonban az igazság békességes gyümölcsét
hozza azoknak, akik megedződtek általa. Ezért tehát a
lankadt kezeket és a megroskadt térdeket erősítsétek meg.
Zsid 12,1-12

                            SZÍVÓSSÁG

Tegyünk le minden ránk nehezedő terhet, és a bennünket
megkörnyékező bűnt, és állhatatossággal fussuk meg az
előttünk levő pályát. (Zsid 12,1)

Csodálom a gyomnövények szívósságát. A gaz mindenütt kinő.
Még forgalmas autópálya szélén is előfordulnak, ahol
helyenként növekedésükkel a betont is feltörik.
Ha levágjuk vagy kihúzzuk őket, a gyomnövények gyakran akkor
is újra nőnek. Túlélik a hihetetlen időjárási körülményeket
is. Sokszor ellenállnak a létüket fenyegető rovarkártevőknek
és vegyszereknek. Úgy tűnik, nincs a gyomnövénynél nagyobb
ellenállóképességgel rendelkező élőlény.
Néha azt kívánom, bárcsak hitéletem ilyen szívós lenne. Le
tudom küzdeni a hitemet fenyegető akadályokat? Vajon
növekszem-e a nehéz körülmények között is? Figyelmen kívül
tudom-e hagyni az akadályozó tényezőket, amikor Isten
akaratát kívánom megvalósítani életemben? Képes vagyok
ellenállni a kísértéseknek?
Isten igéje választ ad. A lelki kitartás a Jézus Krisztusnak
való odaszánásomból fakad, amikor erőmet és törekvésemet
Isten akaratának rendelem alá. Ebben a kapcsolatban hitem
élő marad, győzedelmeskedhetek és növekedhetek.

Imádság: Drága Urunk, áldj meg minket a lelki
növekedésünkben. Segíts, hogy bátran betölthessük akaratodat
az életünkben. Ámen.

Lelki növekedésünk során hitünk virágzik, és gyümölcsöt terem.
                    Martha N. Wolowicz (Wisconsin, USA)

IMÁDKOZZUNK GYÜMÖLCSÖZŐ HITÉRT!