Csendes Percek junius 12.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Jún. 12., Szo, 04:00:01 CEST

               2004. június 12. szombat

Utaidat, URam, ismertesd meg velem, ösvényeidre taníts meg engem!
Vezess hűségesen, és taníts engem, mert te vagy szabadító
Istenem, mindig benned reménykedem.
Gondolj, URam, irgalmadra és kegyelmedre, melyek öröktől fogva vannak.
Ifjúkorom vétkeire és bűneimre ne emlékezz!
Kegyelmesen gondolj rám, mert te jóságos vagy, URam!
Jó és igaz az ÚR, ezért megmutatja a vétkeseknek a jó utat.
Az alázatosakat igazságosan vezeti, és az ő útjára tanítja az alázatosakat.
Az ÚR minden ösvénye szeretet és hűség azoknak,
akik megtartják szövetségét és intelmeit.
Zsolt 25,4-10.

                   BIZTONSÁGOS HALADÁS

Uram, taníts meg utadra, vezess a helyes ösvényen.
(Zsolt 27,11)

Műtétem után nagy örömöm, hogy ismét tudok autót vezetni.
Utam nagy részét a városban teszem meg, ahol
forgalomirányító lámpák szabályozzák a közlekedést. A lámpa
nem mindig zöld, időnként sárgát vagy pirosat mutat.
Esetenként bosszant a dolog, ha sietek valahová, vagy a kis
forgalom miatt nem látom indokoltnak a várakozást.
A forgalomban nem csak én, hanem a többi autós és gyalogos
is biztonságosan szeretné elérni úti célját. A piros lámpa
azért kell, hogy megkíméljük saját és mások egészségét,
esetleg életét. A lámpákat egy olyan számítógépes rendszer
irányítja, amelyet nem látok, de tudom, hogy egy jó
szándékú, érdekemben is munkálkodó csoport hozta létre. Ha
betartom az előírt sebességhatárt, a zöldhullámon
folyamatosan haladhatok. Ha figyelmen kívül hagyom a
rendszer látható jeleit, magam és mások életét
veszélyeztetem, esetleg sosem érek célba.
Ilyen korlátokat szab Isten terve is az életemben. A
legsimábban úgy haladhatok, ha bizalommal és engedelmesen
elfogadom a szerető Isten jelzéseit, amelyek nem mindig
azonosak saját szándékaimmal, de biztosan célhoz vezetnek.

Imádság: Istenem, köszönöm, hogy figyeled lépéseimet.
Bátorítasz, ha tétovázom, megállítasz, ha rossz irányba
megyek. Érzem, hogy áldó kezed felettem tartod. Ámen.

Fogadjuk el a szerető Isten jelzéseit!
                  Schauermann Henrik (Pécs, Magyarország)

IMÁDKOZZUNK A KÖZLEKEDÉSI REND ŐREIÉRT!