Csendes Percek junius 7.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Jún. 7., H, 04:00:01 CEST

                  2004. június 7. hétfő

Jézus mondja: "Ha szerettek engem, megtartjátok az én
parancsolataimat, én pedig kérni fogom az Atyát, és másik
Pártfogót ad nektek, hogy veletek legyen mindörökké: az
igazság Lelkét, akit a világ nem kaphat meg, mert nem látja
őt, nem is ismeri; ti azonban ismeritek őt, mert nálatok
lakik, sőt bennetek lesz."
"Nem hagylak titeket árván, eljövök hozzátok. Még egy kis
idő, és a világ többé nem lát engem, de ti megláttok, mert
én élek, és ti is élni fogtok. Azon a napon megtudjátok,
hogy én az Atyámban vagyok, ti énbennem, én pedig
tibennetek. Aki befogadja parancsolataimat, és megtartja
azokat, az szeret engem, aki pedig szeret engem, azt
szeretni fogja az én Atyám; én is szeretni fogom őt, és
kijelentem neki magamat."
Jn 14,15-21.

                       SOHASEM EGYEDÜL

Jézus mondta: "Nem hagylak titeket árván, eljövök hozzátok."
(Jn 14,18)

1986. januárjában súlyos égési sérülések következtében
meghalt édesanyám. 57 esztendős volt. Augusztusban,
mindössze hét hónappal ezután 59 éves korában halálos
szívroham érte édesapámat. Nagyon nehéz volt elfogadnom azt,
hogy nincsenek többé. Korábban mindig azt gondoltam, mama és
papa örökre mellettem maradnak. Haláluk mély bánattal és
magányossággal töltött el, tudtam, soha többé nem láthatom
őket. Soha nem hallhatom már édesanyám hangját: "Szeretlek,
édesem." Soha többé nem lesz alkalmam édesapám bölcs szavait
hallgatni. 37 éves koromban rá kellett jönnöm, hogy árva lettem.
Az elkövetkező években Jézus szavai adtak nyugalmat,
amelyeket tanítványainak mondott mennybemenetele előtt.
Jézus biztosította őket, hogy nem hagyja őket magukra. Arra
kérte Istent, küldje el nekik a Szentlelket, aki mindig
velük lesz. Hiszem, hogy ugyanaz a Lélek lakik az én
szívemben is, és erőt ad, hogy szembe tudjak nézni bármilyen
szomorúsággal, bármilyen veszteséggel. Tudom, nem kell
elhagyatottnak éreznem magam, hiszen a Szentlélek mindig
velem van, és bátorít, vezet, és mindenek előtt szeret engem.

Imádság: Úr Jézus Krisztus, köszönjünk, hogy Szentlelkedet
elküldted hozzánk. Ámen.

Soha nem vagyok egyedül, mert a Szentlélek velem van.
                   Jeannie Cillo (Pennsylvania, USA)

IMÁDKOZZUNK AZ ÁRVÁKÉRT!

_____________________________

Könyvajánlat:

David Seamands: Gyógyító sebeink
http://www.harmat.hu/book/b170.htm
Emberi gyengeségek, vétkek vagy mások fájdalmat okozó viselkedése
miatt sokan olyan mély érzelmi sérülésekkel élnek, melyek egész
életükre bénítóan hatnak. A depresszió, az alacsony önértékelés, a
perfekcionizmus okozta fájdalom gyakran még jóval azután is kísért,
hogy a kiváltó esemény vagy kapcsolat már régen a múlté. David
Seamands könyve olvasók millióinak segített világszerte, hogy
őszintén szembenézzenek belső sérüléseikkel, és elinduljanak a
gyógyulás felé vezető úton. A szerző bibliai szempontú megközelítése
és mély együttérzése nélkülözhetetlenné teszi ezt a könyvet
mindazoknak, akik a fentiek miatt szenvednek, vagy akik segíteni
szeretnének.
Bolti ár: 1100 Ft, 120 oldal, 142*197 mm

Harmat Kiadó
1114, Budapest, Bukarest u. 3.
Tel/Fax: (36-1) 466-9896
harmat at harmat.hu