Csendes Percek junius 6.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Jún. 6., V, 04:00:01 CEST

                    2004. június 6. vasárnap

Ki milyen lelki ajándékot kapott, úgy szolgáljatok azzal
egymásnak, mint Isten sokféle kegyelmének jó sáfárai: ha
valaki prédikál, úgy mondja szavait, mint Isten igéit, ha
valaki szolgál, úgy szolgáljon, mint aki azt az Istentől
kapott erővel végzi, hogy mindenkor az Isten dicsőíttessék
Jézus Krisztus által, akié a dicsőség és a hatalom örökkön-
örökké. Ámen.
1Pt 4,10-11.

                        AZ AJÁNDÉK

Amit pedig szóltok vagy cselekesztek, mind az Úr Jézus
nevében tegyétek, hálát adva az Atya Istennek őáltala.
(Kol 3,17)

Gyülekezetünkben megtiszteltetés, ha az embert valamilyen
szolgálatra felkérik. Én is nagyon örültem, amikor az
istentiszteleten összegyűjthettem a gyülekezet adományait.
Nem volt bonyolult feladat, csak arról kellett gondoskodni,
hogy a gyűjtőtányérok szépen, zökkenőmentesen haladjanak
padsorról padsorra.
Az adományok összegyűjtése után a másik segítővel hátul
vártunk a jelre, hogy előrevihessük őket. Ahogy ott
álldogáltunk, az érmék, bankjegyek és borítékok láttán
hirtelen megható érzés töltött el; micsoda kiváltság, hogy
én mutathatom be az Isten országára felajánlott adományokat!
Ez az érzés egyre erősödött, és legszívesebben térdre
ereszkedtem volna, és úgy mentem volna előre. Könnybe lábadt
a szemem. Milyen gyakran magától értetődőnek vesszük a
feladatunkat! Csak egy újabb kötelesség, aminek eleget kell
tennem - gondoljuk. De azon a vasárnapi istentiszteleten
újra felfedeztem: nagy megtiszteltetés, ha Krisztus nevében
szolgálatot végzek.

Imádság: Drága Urunk, bármilyen feladatra hívsz, szeretnénk
szeretettel szolgálni téged. Ámen.

Istennek szolgálni szent feladat.
                   Roland P. Rink (Gauteng, Dél-Afrika)

IMÁDKOZZUNK AZ ÖNKÉNTES SZOLGÁLÓKÉRT!