Csendes Percek junius 5.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Jún. 5., Szo, 04:00:01 CEST

                2004. június 5. szombat

Zarándokének.
Tekintetem a hegyekre emelem: Honnan jön segítségem?
Segítségem az ÚRtól jön, aki az eget és a földet alkotta.
Nem engedi, hogy lábad megtántorodjék, nem szunnyad őriződ.
Bizony nem szunnyad, nem alszik Izráel őrizője!
Az ÚR a te őriződ, az ÚR a te oltalmad jobb kezed felől.
Nem árt neked nappal a nap, sem éjjel a hold.
Az ÚR megőriz téged minden bajtól, megőrzi életedet.
Megőriz az ÚR jártodban-keltedben, most és mindenkor.
Zsolt 121.

                 NÉZTEM, DE NEM LÁTTAM!

Megtaláltok engem, ha kerestek és teljes szívvel folyamodtok hozzám.
(Jer 29,13)

Nemrégiben a közeli boltban egy mindennapi árucikkért
rutinosan nyúlva azt tapasztaltam, hogy nincs a megszokott
helyen. Kerestem a polcon alul, felül, de sehol sem
találtam. Végül, a vállam fölött még egyszer visszanézve,
megpillantottam, ott volt a megszokott helyén. Hogy nem
vettem észre? A kapkodásban csak néztem, de nem láttam.
Milyen gyakran történik hasonló az Istennel való
kapcsolatunkban! Borzasztóan keressük, a nagy igyekezetben
azonban képtelenek vagyunk Istent megtalálni. De ha
megállunk, megnyugszunk, és szétnézünk, mindenütt
megtapasztalhatjuk Isten jelenlétét: a természetben, az
emberek között, a Bibliában, az imádságban. Értelmet ad
életünknek, és megnyugvással tölt el, ha látjuk, hogy Isten
foglalkozik a dolgainkkal.
Istennel való kapcsolatunk ápolása elkötelezettséget és időt
kíván. De amikor irányt és útmutatást keresünk az
életünkhöz, megérezzük Isten szent jelenlétét. Ha keressük
Istent, megtaláljuk őt - éppen ott, ahol vagyunk.

Imádság: Örökkévaló Istenünk, köszönjük a köztünk lévő
Szentlelkedet. Add, hogy ne csak a kétségbeesés, hanem az
öröm idején is hozzád forduljunk. Ámen.

Ha Istennel vagyunk, meglátjuk tetteit.
                     Jeanne C. Hoefling (Illinois, USA)

IMÁDKOZZUNK AZÉRT, HOGY ISTEN LEGYEN AZ ELSŐ AZ ÉLETÜNKBEN!

_____________________________

Program ajánlat:

ÜNNEPI KÖNYVHÉT
A Szent István téren (a Bazilika körül) június 3-7-ig (csütörtöktől
hétfőig) kerül megrendezésre az Ünnepi Könyvhét.
Pavilonunknál mindenkit szeretettel látunk, és árengedménnyel várunk.
LÉLEKFRISSÍTŐ - TESTMOZGÁSSAL:
Az első 100 vásárló, aki 5000 Ft felett vásárol, egy 2000 Ft értékű
Bringó-hintó jegyet kap a Margitszigetre! Öröm az egész családnak!

HARMAT KIADÓI ALAPÍTVÁNY
1114 Bp. Bukarest utca 3.
Tel/Fax: 466-9896
Email: harmat at harmat.hu