Csendes Percek junius 4.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Jún. 4., P, 04:00:01 CEST

                 2004. június 4. péntek

Pál és Timóteus, Krisztus Jézus szolgái, mindazoknak a
Krisztus Jézusban hívő szenteknek, akik Filippiben vannak,
püspökeikkel és diakónusaikkal együtt: kegyelem néktek és
békesség Istentől, a mi Atyánktól és az Úr Jézus
Krisztustól. Hálát adok az én Istenemnek, valahányszor
megemlékezem rólatok, és mindenkor minden könyörgésemben
örömmel imádkozom mindnyájatokért, mert közösséget
vállaltatok az evangéliummal az első naptól fogva mind a mai
napig. Éppen ezért meg vagyok győződve arról, hogy aki
elkezdte bennetek a jó munkát, elvégzi a Krisztus Jézus
napjára. Így kell gondolkoznom mindnyájatokról, mert
szívemben hordozlak titeket, mivel fogságomban is, az
evangélium védelme és megerősítése közben is mindnyájan
együtt részesültök velem a kegyelemben. Mert tanúm az Isten,
mennyire vágyódom mindnyájatok után a Krisztus Jézus
szeretetével; és imádkozom azért, hogy a szeretet egyre
inkább gazdagodjék bennetek ismerettel és igazi megértéssel;
hogy megítélhessétek, mi a helyes, hogy tiszták és
kifogástalanok legyetek a Krisztus napjára, és gazdagon
teremjétek az igazság gyümölcseit Jézus Krisztus által Isten
dicsőségére és magasztalására.
Fil 1,1-11.

                     VIRÁGZÁS ÉS NÖVEKEDÉS

Aki elkezdte bennetek a jó munkát, elvégzi a Krisztus Jézus napjára.
(Fil 1,6)

Egy kis, falusias településen élünk. Minden héten egy
békésen kanyargó úton megyek a postára. De egyik napon annyi
bosszúság és nyugtalanság árnyékolta be a gondolataimat,
hogy nem is tudtam figyelni a körülvevő szépségre, amíg meg
nem éreztem az orgona bódító illatát.
Az út két oldalát csodálatos orgonabokrok szegélyezték, s
egy bokor különösen megragadta a figyelmemet. Alacsonyabb
volt, mint a többi, s úgy benőtte a gaz, hogy majdnem
teljesen eltakarta előle a napot. De az orgona ott állt,
ahová ültették, és ágai tele voltak gyönyörű virágokkal.
Nehéz helyzetben voltam, de szembe kellett néznem a
problémáimmal. Éppen ott, azon az öreg, ismerős úton
emlékeztetett Isten arra, hogy ha az orgonabokor a
kedvezőtlen körülmények között is virágzik, ez megtörténhet
velem is.

Imádság: Szerető Istenünk, segíts, hogy bárhol is vagyunk,
virágozzunk, és áldást jelentsünk azok számára, akik
körülöttünk élnek. Jézus nevében. Ámen.

Bárhol élünk, környezetünk számára áldást jelentő emberek lehetünk.
                    Linda E. Knight (Ontario, Kanada)

IMÁDKOZZUNK AZÉRT, HOGY MEGLÁSSUK AZ ÚJ DOLGOKAT AZ ISMERŐS KÖRNYEZETBEN!