Csendes Percek julius 31.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Júl. 31., Szo, 04:00:01 CEST

                2004. július 31. szombat

Ez a kincsünk pedig cserépedényekben van, hogy ezt a
rendkívüli erőt Istennek tulajdonítsuk, és ne magunknak:
Mindenütt szorongatnak minket, de nem szorítanak be,
kétségeskedünk, de nem esünk kétségbe; üldözöttek vagyunk,
de nem elhagyottak, letipornak, de el nem veszünk; Jézus
halálát mindenkor testünkben hordozzuk, hogy Jézus élete is
láthatóvá legyen testünkben. Mert életünk folyamán szüntelen
a halál révén állunk Jézusért, hogy a Jézus élete is
láthatóvá legyen halandó testünkben. Azért a halál bennünk
végzi munkáját, az élet pedig bennetek. Mivel pedig a hitnek
ugyanaz a Lelke van bennünk, ahogyan meg van írva: "Hittem,
azért szóltam", mi is hiszünk, és azért szólunk! Mert
tudjuk, hogy aki feltámasztotta az Úr Jézust, az Jézussal
együtt minket is feltámaszt, és maga elé állít veletek
együtt. Mert minden értetek van, hogy a kegyelem sokasodjék,
és egyre többen adjanak hálát az Isten dicsőségére.
2Kor 4,7-15.

                       GONDVISELÉS

Tudja a ti Atyátok, mire van szükségetek, mielőtt még
kérnétek tőle. (Mt 6,8)

Orvosom megerősítette, amire magam is számítottam:
Parkinson-kórban szenvedek. Annak ellenére, hogy nem ért
teljesen váratlanul a diagnózis, mégis kábán, hitetlenül
fogadtam. Hogy lehet ez? Egész életemet lelkipásztorként
Isten szolgálatában töltöttem, fizikailag aktív voltam. Nem
vártam volna, hogy pont egy ilyen betegség érjen el.
Kérdéseimmel Istent ostromoltam. De mikor feleségemmel
imádkoztunk, a bibliai ígéret eszünkbe juttatta, hogy Isten
meg fogja adni, amire szükségünk van.
Isten még további tizenkét évig engedte nekem, hogy
lelkipásztorként dolgozzam. Habár a gyógykezelések
émelyegést és szédülést okoznak, csökkentik a betegséggel
járó bénulásos tüneteket. A kór még világosabbá tette
számomra, mennyire Istentől függök, és hogy jósága mennyire
végtelen. Amikor süt a nap, hallom az óceán hangját vagy
érzem az eső illatát, Isten ajándékainak örülök. A
Parkinson-kór nyomán az egyik szobából a másikba való
átjutás is rádöbbent, milyen csoda az Istentől kapott élet.

Imádság: Drága Istenünk, add meg nekünk azt a lelki, testi
és érzelmi erőt, amivel szembenézhetünk az előttünk
felmerülő bajokkal, és legyőzhetjük azokat. Ámen.

Mi segít abban, hogy észrevegyem Isten jó ajándékait?
                 Harvey D. Barber (Texas, USA)

IMÁDKOZZUNK AZ IDEGRENDSZERI BETEGSÉGEKBEN SZENVEDŐKÉRT!