Csendes Percek julius 29.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Júl. 29., Cs, 04:00:01 CEST

                  2004. július 29. csütörtök

Titeket is életre keltett, akik halottak voltatok vétkeitek
és bűneitek miatt, amelyekben egykor éltetek e világ
életmódja szerint; igazodva a levegő birodalmának
fejedelméhez, ahhoz a lélekhez, amely most az engedetlenség
fiaiban működik. Egykor mi is mindnyájan közöttük éltünk
testünk kívánságaival, követtük a test és az érzékek
hajlamait, és a harag fiai voltunk emberi természetünk
szerint, éppenúgy, mint a többiek. De Isten, gazdag lévén
irgalomban, az ő nagy szeretetéért, amellyel minket
szeretett, minket is, akik halottak voltunk a vétkek miatt,
életre keltett a Krisztussal együtt - kegyelemből van
üdvösségetek! - és vele együtt feltámasztott, és a mennyeiek
világába ültetett Krisztus Jézusért, hogy megmutassa az
eljövendő korszakokban kegyelmének mérhetetlen gazdagságát
irántunk való jóságából Krisztus Jézusban. Hiszen
kegyelemből van üdvösségetek a hit által, és ez nem tőletek
van: Isten ajándéka ez; nem cselekedetekért, hogy senki se
dicsekedjék. Mert az ő alkotása vagyunk, akiket Krisztus
Jézusban jó cselekedetekre teremtett, amelyeket előre
elkészített Isten, hogy azok szerint éljünk.
Ef 2,1-10.

                         A NAGY TERV

Mert az ő alkotása vagyunk, akiket Krisztus Jézusban a jó
cselekedetekre teremtett, amelyeket előre elkészített az
Isten, hogy azok szerint éljünk. (Ef 2,10)

Fiatalabb koromban mindig azt kerestem, mi lehet az a nagy
feladat, amit Isten nekem szánt az életemben. Az idő telt-
múlt, és semmilyen különleges feladat nem jött Istentől.
Azon töprengtem: lehet, hogy nem értettem meg, mi Isten
terve velem. Soha nem kaptam elhívást, hogy misszionárius
legyek vagy utcai szolgálatot végezzek. Volt foglalkozásom
és állásom, jártam rendszeresen templomba, és megpróbáltam
jóravaló, tisztességes emberként élni.
Végül aztán ráébredtem arra, hogy tulajdonképpen Isten
munkáját segítem azzal, amikor a magam dolgát teszem. Minden
napon a következő kérdés szellemében teszem meg a
döntéseimet, választásaimat: Milyen cselekedetet kíván tőlem
Isten? Miközben még mindig izgat, van-e valami küszöbön álló
nagy feladat, ami rám vár, rá kellett jönnöm, hogy a kis
dolgokban hozott döntéseim fogják meghatározni, mennyire
vagyok hűséges az Isten által nekem adott életben.

Imádság: Drága Istenünk, igazítsd vágyainkat a te tervedhez,
hogy életünket, amit tőled kaptunk, hűségesen élhessük. Ámen.

Isten nagy terve életünkkel a mindennapi, kis lehetőségekre
adott tisztességes válaszainkban nyilvánul meg.
                     Sharon Budzier (Oregon, USA)

IMÁDKOZZUNK VALAKIÉRT, AKI ÚTBAIGAZÍTÁST KERES!