Csendes Percek julius 27.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Júl. 27., K, 04:00:01 CEST

                     2004. július 27. kedd

Gondolj nyomorúságomra és hontalanságomra, az ürömre és a
méregre! Mindig erre gondol, és elcsügged a lelkem. De ha
újra meggondolom, reménykedni kezdek: Szeret az ÚR, azért
nincs még végünk, mert nem fogyott el irgalma: minden reggel
megújul. Nagy a te hűséged! Az ÚR az én osztályrészem -
mondom magamban -, ezért benne bízom.
JSir 3,19-24.

                       ISTEN KEZÉBEN

Isten békessége, mely minden értelmet meghalad, meg fogja
őrizni szíveteket és gondolataitokat a Krisztus Jézusban.
(Fil 4,7)

Egy napon együtt ünnepeltünk és örvendeztünk férjemmel a jó
nyugdíjunk és az egészségünk felett. Másnap nagy
megrázkódtatás ért bennünket: kiderült, sürgősen sebészeti
műtétre van szükségem.
Közvetlenül műtét előtt beszéltem a három orvossal, arra
kértem őket, imádkozzanak a beavatkozás megkezdése előtt.
Mind megnyugtattak arról, hogy megteszik. Tudván, hogy Isten
jelenléte és ereje támogatja őket, megnyugvás és békesség
töltött el. Miután elmondtam saját fohászom, megtettük a
műtőbe vezető utat. Tudtam, hogy bármi is történik, Isten
kezében vagyok.
A műtét sikeres volt. Ráébredtem, minden egyes nap becses
ajándék Istentől, amit nem kellene magától értetődőnek
vennünk. Azt is megtapasztaltam, milyen nagyszerű érzés,
amikor megbízhatunk ismeretlen embertársainkban, és kezükbe
adhatjuk életünket. És mennyivel örömtelibb, hogy Istenben
bízhatunk - noha sosem láttuk őt -, minden napon, minden
pillanatban!

Imádság: Gyógyító Istenünk, amikor nehéz időket élünk,
kérünk téged, adj nekünk megnyugvást, tudván, hogy mindvégig
mellettünk vagy az úton. Ámen.

Az ismeretlen helyzetben is mellettünk van Isten.
                          Mary Plummer (Texas, USA)

IMÁDKOZZUNK A MŰTÉT ELŐTT ÁLLÓKÉRT!