Csendes Percek julius 21.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Júl. 21., Sze, 04:00:10 CEST

                    2004. július 21. szerda

De mindezt valóban tegyétek is, mert tudjátok az időt, hogy
itt van már az óra, amikor fel kell ébrednetek az álomból.
Hiszen most közelebb van hozzánk az üdvösség, mint amikor
hívőkké lettünk: az éjszaka múlik, a nappal pedig már
egészen közel van. Tegyük le tehát a sötétség cselekedeteit,
és öltsük fel a világosság fegyvereit. Mint nappal illik,
tisztességben járjunk: nem dorbézolásban és
részegeskedésben, nem szeretkezésben és kicsapongásban, nem
viszálykodásban és irigységben, hanem öltsétek magatokra az
Úr Jézus Krisztust; a testet pedig ne úgy gondozzátok, hogy
bűnös kívánságok ébredjenek benne.
Róm 13,11-14.

                     ÖLTÖZZÜK FEL KRISZTUST!

Az az indulat legyen bennetek, ami Krisztus Jézusban is megvolt...
(Fil 2,5-7)

Régen olvastam Pálnak a római keresztyénekhez intézett
szavait: "Öltsétek magatokra az Úr Jézus Krisztust!" Sokat
törtem a fejem azon, hogy mit is jelentett mindez a
rómaiaknak, és mit jelent számomra és mindazoknak, akik ma
szeretnék hűségesen megélni keresztyénségüket. Hogyan is
öltözhetjük fel a Krisztust? Gyülekezetben nőttem fel, ahol
megkereszteltek, és hitre jutottam. Ahogy a hitben egyre
érettebbé váltam, úgy egyre mélyebben és odaadóbban
próbáltam meg Krisztust követni. De különösebben soha nem
éreztem, hogy "felöltöztem" Krisztust.
Némelyek egészen drámai módon élik át a megtérést, de az én
esetemben ez sokkal inkább egy naponkénti odaszánást jelent,
amely által engedem, hogy Isten kegyelme munkálkodjon bennem
és általam. Jézus Krisztus személyében Isten maga jött le
közénk, hogy közöttünk éljen és szolgáljon nekünk. Krisztus
hajlandó volt hasonlóvá válni hozzánk, és ezzel lehetővé
tette, hogy mi is hasonlók lehessünk őhozzá. Akár egy
pillanat alatt, vagy egy teljes emberöltő során következik
ez be, Isten kegyelme erőt ad ahhoz, hogy Krisztust
felöltözhessük.

Imádság: Szerető Istenünk, add, hogy erőddel és a tőled
tanult teljes odaszánással életünk minden napján Krisztust
kövessük. Ámen.

Akkor felelünk Isten hívó szavára, ha odaszánjuk magunkat Krisztusnak.
                      Jeff Johnston (Ohio, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK NEHEZEN ÉRTIK A SZENTÍRÁST!