Csendes Percek julius 20.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Júl. 20., K, 04:00:01 CEST

                        2004. július 20. kedd

Szeretem az URat, mert meghallgatja könyörgésem szavát.
Felém fordította fülét, ezért őt hívom segítségül, amíg csak élek.
Körülfontak a halál kötelei, a sírtól való rettegés fogott
el engem, nyomorúságban és bánatban vagyok.
De az ÚR nevét hívom segítségül: Ó URam, mentsd meg életemet!
Zsolt 116,1-4.

                    A LEGJOBB BARÁTOM

Jézus így válaszolt: "Szeresd az Urat, a te Istenedet teljes
szívedből, teljes lelkedből és teljes elmédből." (Mt 22,37)

Amikor egy hosszú vonatozás után Chicagóba érkeztem,
hároméves unokaöcsém, Bailey futott elém üdvözölni. Szorosan
megöleltem, ő pedig a szemembe nézett, és azt mondta:
"Nagyon hiányoztál!"
Később nővérem házában, Bailey autóival játszottunk.
Hirtelen megállt, és rám nézett: "Janice, te vagy a legjobb barátom!"
Csak évente néhány alkalommal találkozunk, mivel otthonomtól
1300 km-re lakik. Semmit sem tudott volna mondani, ami
ennyire drága lett volna számomra. Biztos vagyok benne, hogy
nem is tudja, mennyit jelent nekem az ő szeretete.
Vezetés közben, vagy amikor otthon átgondolom a napjaimat, a
gondolataim gyakran az Úr felé fordulnak. Megállok, és azt
mondom: "Uram szeretlek." A szavak belülről törnek elő,
őszinték és nem elcsépeltek. Hiszem, hogy Isten örömét leli
ebben, mint ahogy én is örvendezek Bailey szavainak.
Isten egy bensőséges kapcsolatra hív bennünket, ahol
kifejezzük iránta érzett szeretetünket, és engedjük, hogy
átöleljen minket.

Imádság: Mennyei Istenünk, dicsőítünk szeretetedért, és
hálát adunk állandó jelenlétedért. Ámen.

Találjunk rá időt, hogy kifejezzük Isten és mások iránti
szeretetünket a mai napon.
                   Janice Davies (Maryland, USA)

IMÁDKOZZUNK SZERETTEINKÉRT!