Csendes Percek julius 16.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Júl. 16., P, 04:00:01 CEST

                   2004. július 16. péntek

Dávidé, abból az időből, amikor eszelősnek tettette magát
Abimeleknél, aki aztán elkergette, ő pedig elment.
Áldom az URat mindenkor, állandóan őt dicséri szám.
Az ÚRral dicsekszik lelkem. Hallják ezt az alázatosak, és örülnek.
Hirdessétek velem az ÚR nagyságát, magasztaljuk együtt az ő nevét!
Az ÚRhoz folyamodtam, és ő meghallgatott,
megmentett mindattól, amitől rettegtem.
Örömre derülnek, kik rátekintenek, nem pirul az arcuk.
Kiáltott a nyomorult; az ÚR meghallgatta, és minden bajából kiszabadította.
Az ÚR angyala őrt áll az istenfélők mellett, és megmenti őket.
Érezzétek, és lássátok, hogy jó az ÚR! Boldog az az ember, aki hozzá menekül.
Féljétek az URat, ti szentjei, mert nem szűkölködnek az istenfélők.
Zsolt 34,1-10.

                     ÉNEKELJETEK ÖRÖMMEL

Ujjongjatok az Úr előtt az egész földön! Szolgáljatok az
Úrnak örömmel, vigadozva járuljatok színe elé! (Zsolt 100,1-2)

A gyülekezetben énekelt dicséretek és énekek csodálatosak.

Mindig tartok magamnál egy énekes könyvet, amelyet
élvezettel lapozgatok sorban állás közben, vagy ha valamikor
van egy kis plusz időm. Otthon pedig házimunka közben
keresztyén zenei kazettákat szoktam hallgatni.
A zsoltár a dicsőítés fontosságáról beszél nekünk. Felhívja
az egész teremtett világot, hogy állandóan imádja Istent. Én
örömömet lelem egész nap Isten dicsőítésében, mert ez
közelebb visz az Úrhoz, és érzem az ő erős jelenlétét.
Akár tökéletes a hangunk, akár nem, örömmel énekelhetünk. Ha
Krisztus a szívünkben van, rájövünk, mennyire függ az
életünk Teremtőnktől és Megváltónktól. Az Úr dicsőítése
segít Istenre irányítani szívünket és gondolatainkat a
problémáink között, és engedni, hogy ő vezesse életünket.

Imádság: Istenünk, hálásak vagyunk azért a lehetőségért,
hogy naponként tanulhatunk tőled. Add, hogy a te lelked
lakozzon bennünk és ujjonghassunk neked. Ámen.

Elmélkedj Isten jóságán és ujjongj az ő szeretetében.
                   Veronica Tippman Oelckers (Osorno, Chile)

IMÁDKOZZUNK A KERESZTYÉN ZENÉSZEKÉRT!