Csendes Percek julius 15.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Júl. 15., Cs, 04:00:01 CEST

                2004. július 15. csütörtök

Mivel tehát már elfogadtátok Krisztus Jézust, az Urat,
éljetek is őbenne. Gyökerezzetek meg és épüljetek fel
őbenne, erősödjetek meg a hit által, amint tanultátok, és
hálaadásotok legyen egyre bőségesebb. Vigyázzatok, hogy
rabul ne ejtsen valaki titeket olyan bölcselkedéssel és üres
megtévesztéssel, amely az emberek hagyományához, a világ
elemeihez, és nem Krisztushoz alkalmazkodik. Mert benne
lakik az istenség egész teljessége testileg, és benne
jutottatok el ti is ehhez a teljességhez, mert ő a feje
minden fejedelemségnek és hatalmasságnak. Benne vagytok
körülmetélve is, de nem kézzel végzett körülmetéléssel,
hanem a Krisztus szerinti körülmetéléssel, a bűn testének
levetése által. A keresztségben vele együtt eltemettek
benneteket, és vele együtt fel is támadtatok az Isten
erejébe vetett hit által, aki feltámasztotta őt a halottak
közül. És titeket is, akik halottak voltatok vétkeitekben és
bűnös valótok körülmetéletlenségében, ővele együtt életre
keltett megbocsátva nekünk minden vétkünket. Eltörölte a
követelésével minket terhelő adóslevelet, amely minket
vádolt, eltávolította azt az útból, odaszegezve a
keresztfára.
Kol 2,6-14.

                    NEM AZ, AMINEK LÁTSZIK

Mindenki vétkezett, és híjával van az Isten dicsőségének.
(Róm 3,23)

Az egyik este kedvenc fotelemben ülve egy focimeccset néztem
a tévében. Közben hallottam a feleségemet, amint szokatlan
zajjal készít valamit a konyhában. A szünetben felálltam, és
a hűtőszekrényhez mentem. Odaléptem a feleségem mögé, aki a
kezeit maga elé tartva a konyhapult felé fordulva állt.
Sírt, a könnyek végigcsorogtak az arcán. Teljesen megdöbbentem.
Mit tettem? - kérdeztem magamtól. Nem tudtam rájönni, mit
véthettem, ami miatt a feleségem sír. Mindenesetre
felkészültem a bocsánatkérésre. Pillantásom rávetődött
azonban a hagymára, amelyet gondosan szeletelt. Emiatt sírt tehát!
Ebben az esetben, és sok más ettől komolyabb helyzetben a
dolgok nem azok, aminek látszanak. Amikor Krisztust
megfeszítették, úgy tűnt, a halál győzött. Jézus követői azt
gondolták, hogy minden, amit Jézustól tanultak, vele együtt
elveszett a kereszten. De egyáltalán nem ez történt!
Jézussal a kereszten a mi bűneink haltak meg.
Ő feltámadt, és általa a halál feletti győzelem a miénk. Ne
feledjük megosztani másokkal ezt a jó hírt! Istennel a halál
is életre vezető ajtó lehet.

Imádság: Ó, Urunk, segíts elvinnünk a jó hírt a téged
kereső, elveszett világba. Ámen.

Krisztus a teljes életbe vezető ajtó.
                    Jonathan Ibarra (Texas, USA)

IMÁDKOZZUNK A HÁZASPÁROKÉRT!