Csendes Percek julius 14.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Júl. 14., Sze, 04:00:07 CEST

                  2004. július 14. szerda

Szeretteim, szeressük egymást; mert a szeretet Istentől van,
és aki szeret, az Istentől született, és ismeri Istent; aki
pedig nem szeret, az nem ismerte meg az Istent; mert Isten
szeretet. Abban nyilvánul meg Isten hozzánk való szeretete,
hogy egyszülött Fiát küldte el Isten a világba, hogy éljünk
őáltala. Ez a szeretet, és nem az, ahogy mi szeretjük
Istent, hanem az, hogy ő szeretett minket, és elküldte a
Fiát engesztelő áldozatul bűneinkért. Szeretteim, ha így
szeretett minket Isten, akkor mi is tartozunk azzal, hogy
szeressük egymást. Istent soha senki sem látta: ha szeretjük
egymást, Isten lakik bennünk, és az ő szeretete lett
teljessé bennünk. Abból tudjuk, hogy benne maradunk, és ő
mibennünk, hogy a maga Lelkéből adott nekünk. És mi láttuk,
és mi teszünk bizonyságot arról, hogy az Atya elküldte a
Fiát a világ üdvözítőjéül. Ha valaki vallja, hogy Jézus
Isten Fia, abban Isten marad, ő pedig Istenben; és mi
ismerjük és hisszük azt a szeretetet, amellyel Isten szeret
minket. Isten szeretet, és aki a szeretetben marad, az
Istenben marad, és Isten is őbenne.
1Jn 4,7-16.

                         ÚTITÁRSAINK

Jézus ezt mondta: "Aki bűntelen közületek, az vessen rá először követ."
(Jn 8,7)

Amikor gyermekeim első, botladozó lépéseiket tették, gyakran
meginogtak és elestek. Nem róttam meg őket ezért, hanem
felsegítettem, és megdicsértem őket.
Amikor embertársaimat látom elesni az alkohol, a drog vagy
más testet-lelket megrontó dolog miatt, mégis az elítélő
szavak jönnek elő bennem. Lehet, hogy valóban elrontották
életüket, szétszakadt kapcsolatuk családjukkal, barátaikkal,
sőt még Istennel is. Isten mégis arra szólít fel, hogy ne
kárhoztassam, hanem segítsem, és a tőle kapott szeretettel
szeressem őket. Hirdethetem nekik a jó hírt, hogy van kiút a
bűn markából.
Mivel természetemnél fogva bátortalan és visszahúzódó
vagyok, tudom, hogy ez saját erőmből nem megy. De hiszem,
hogy Isten megadja a szükséges bölcsességet és erőt a
lehetetlennek tűnő dolgok cselekvésére is. Magam is
megbotlottam a hívő élet útján, de Isten felhasznált
másokat, akik szeretettel felsegítettek. Miért tennék én
ettől kevesebbet?

Imádság: Köszönjük, mennyei Atyánk, hogy megbocsátasz, és
újra helyünkre állítasz, ha elesünk. Erősíts meg minket,
hogy bocsánatodat és szeretetedet közvetítsük mások felé. Ámen.

A kezeimet Isten mások felemelésére használhatja.
                      Jane E.Maxwell (New York, USA)

IMÁDKOZZUNK AZ ALKOHOL- ÉS A KÁBÍTÓSZERFÜGGŐKÉRT!