Csendes Percek julius 12.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Júl. 12., H, 04:00:01 CEST

                 2004. július 12. hétfő

Levetve tehát minden gonoszságot, minden álnokságot,
képmutatást, irigységet és minden rágalmazást, mint

újszülött csecsemők a hamisítatlan lelki tejet kívánjátok,
hogy azon növekedjetek az üdvösségre; mivel megízleltétek,
hogy jóságos az Úr. Járuljatok őhozzá, mint élő kőhöz,
amelyet az emberek ugyan megvetettek, amely azonban Isten
előtt "kiválasztott és drága"; ti magatok is mint élő kövek
épüljetek fel lelki házzá, szent papsággá, hogy lelki
áldozatokat ajánljatok fel, amelyek kedvesek Istennek Jézus
Krisztus által. Ezért áll ez az Írásban: "Íme, leteszek
Sionban egy kiválasztott drága sarokkövet, és aki hisz
benne, nem szégyenül meg".
1Pt 2,1-6.

                        LELKI ELŐREJUTÁS

Mint újszülött csecsemők, a hamisítatlan lelki tejet
kívánjátok, hogy azon növekedjetek az üdvösségre. (1Pt 2,2)

Meglepődtem, és örültem, amikor Donnette barátnőm közölte,
hogy beiratkozott egy képzőművészeti tanfolyamra. "Ez
fantasztikusan hangzik!" - válaszoltam.
"Igen" - mondta. "Állítólag ez egy kezdőknek szóló
tanfolyam, de amikor az első vázlatokat elkészítettük, az
enyém volt a legrosszabb a csoportban. Arra gondoltam, talán
jobb lenne, ha visszatérnék a magam kis karikatúra
rajzaihoz, és megelégednék azzal a szinttel. De azután
elhatároztam, hogy fejlesztenem kell magam, és tovább kell
lépnem a művészet terén."
Barátnőm szavai arra emlékeztettek, hogy hitéletemben nekem
is élnem kell adottságaimmal, hogy megtapasztalhassam a
lelki fejlődést. Hívő életem kezdetén elég volt az a tudat,
hogy megtértem. Azonban hamarosan észrevettem, hogy a lelki
növekedés érdekében az Úr felé kell közelednem imádság,
igeolvasás és a gyülekezeti közösség által. Donnette-hez
hasonlóan én is botladoztam az elején, próbálkozásaim a
többiekhez képest gyengén sikerültek. De kitartottam, és
egyre közelebb jutottam Krisztushoz, míg vele való
kapcsolatom bensőségessé vált.

Imádság: Ó, Istenünk, segíts lebontanunk a saját magunk
által létrehozott korlátokat. Szeretnénk egyre közelebb
jutni hozzád. Ámen.

A lelki növekedés titka: a Krisztussal való kapcsolat.
                     Stacey C. McCarty (Alabama,USA)

IMÁDKOZZUNK LELKI ELŐREJUTÁSUNKÉRT!