Csendes Percek julius 11.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Júl. 11., V, 04:00:01 CEST

             2004. július 11. vasárnap

Amikor Bétsaidába érkeztek, egy vakot vittek hozzá, és
kérték, hogy érintse meg. Ő pedig a vakot kézen fogva
kivezette a faluból, azután szemére köpve rátette kezét, és
megkérdezte: "Látsz-e valamit?" Az felnézett, és így szólt:
"Úgy látom az embereket, mintha fákat látnék, amint
járkálnak." Aztán Jézus ismét rátette a kezét a szemére, ő
pedig körülnézett, és meggyógyult, tisztán látott mindent.
Mk 8,22-25.

                       ÚJ LÁTÁS

Csak hírből hallottam rólad, de most saját szememmel
láttalak. Ezért visszavonok mindent, bűnbánatot tartok
porban és hamuban. (Jób 42,5-6)

Amikor a legidősebb fiam hétéves volt, a tanítója arról
tájékoztatott minket, hogy a gyerek nem jól látja az
iskolatáblát. Javasolta, hogy vigyük el egy szemészhez. A
vizsgálat után szemüveget rendeltek neki. Amikor ezt
megkaptuk, az ismerős útvonalon hazafelé tartottunk. A fiam
már viselte az új szemüvegét, és felnézett egy nagy
hirdetőtáblára. "Ó! - kiáltott fel -, Nem is tudtam, hogy ez
a nagy tábla itt van!" Mi észre sem vettük, milyen nagy
szüksége volt a szemüvegre.

A lelki életben is, mintha Krisztus mondaná nekünk:
"Lelkednek látásjavító lencsére van szüksége, hogy láthass
engem a hétköznapi életedben." A fiam most már látta a
körülötte lévő dolgokat, amelyeket azelőtt nem vett észre.
Isten kegyelméből, amikor imádkozunk és olvassuk a Bibliát,
Krisztus megnyitja a szemünket, hogy meglássuk őt másokban,
és magunkban. Ha engedjük, hogy megjavítsa látásunkat, mi is
így kiálthatunk fel: "Ó, nem is vettem észre eddig, hogy
egész életemet Isten szeretete, megbocsátása és kegyelme
kísérte! Most már azonban világosan látom."

Imádság: Istenünk, adj éles látást, hogy világosan lássunk
téged másokban, és észrevegyük munkálkodásodat saját
magunkban is. Ámen.

Jézus Krisztusban egész másképp látjuk a világot.
                   Joe Ed Lamb (Texas, USA)

IMÁDKOZZUNK A LÁTÁSSÉRÜLT EMBEREKÉRT!