Csendes Percek julius 6.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Júl. 6., K, 04:00:01 CEST

                   2004. július 6. kedd

Amikor aztán Jézus odaért, megtudta, hogy már négy napja a
sírban van. Betánia pedig közel, mintegy félórányira volt
Jeruzsálemhez, ezért a zsidók közül sokan elmentek Mártához
és Máriához, hogy vigasztalják őket testvérük miatt. Márta,
amint meghallotta, hogy Jézus jön, elébe ment, Mária azonban
otthon maradt. Márta ekkor így szólt Jézushoz: "Uram, ha itt
lettél volna, nem halt volna meg a testvérem. De most is
tudom, hogy amit csak kérsz az Istentől, megadja neked az
Isten." Jézus ezt mondta neki: "Feltámad a testvéred!" Márta
így válaszolt: "Tudom, hogy feltámad a feltámadáskor, az
utolsó napon." Jézus ekkor ezt mondta neki: "Én vagyok a
feltámadás és az élet, aki hisz énbennem, ha meghal is, él;
és aki él, és hisz énbennem, az nem hal meg soha. Hiszed-e
ezt?" Márta így felelt: "Igen, Uram, én hiszem, hogy te vagy
a Krisztus, az Isten Fia, akinek el kell jönnie a világba."
Jn 11,17-27.

                    BIZTOS MEGÉRKEZÉS

Mert úgy szerette Isten a világot, hogy egyszülött Fiát
adta, hogy aki hisz őbenne, el ne vesszen, hanem örök élete legyen.
(Jn 3,16)

Néhány nappal édesanyám szívinfarktusa után az orvos azt
mondta, nem sok esélye van a túlélésre. A következő napokat
az ágyánál töltöttem. Halála után nővéreimmel
szortírozgattuk anyu hátrahagyott tárgyait. Az
éjjeliszekrényén a Bibliája mellett volt egy áhítatos
könyvecske, épp a szívroham dátumánál kinyitva. Beleolvasva
tekintetem a következő mondaton akadt meg: "Isten nem könnyű
utazást ígér, hanem biztos megérkezést."
Anyánk élete mindennek mondható, csak könnyűnek nem, de ő a
hitben végig állhatatos maradt, és bizalmát mindig a
Jóistenbe vetette.
Mint a legtöbb embernek, nekem is akadnak nehéz napjaim,
amikor szorongva azt kérdem: hogyan tovább? Ilyenkor eszembe
jut édesanyám, és az a bizonyos mondat az éjjeliszekrényen
fekvő könyvecskéből. Igen, Isten nem könnyű, vagy
fájdalommentes életet ígér nekünk, hanem biztos megérkezést
az örök hazába, ha állhatatosan hiszünk.

Imádság: Köszönetet mondunk, Urunk, az élet ajándékáért, és
az örök életért. Ámen.

Isten nem könnyű utazást ígért, hanem biztos megérkezést.
                    Kathy Morrell (Virginia, USA)

IMÁDKOZZUNK A SZÍVINFARKTUST SZENVEDETT EMBERTÁRSAINKÉRT!