Csendes Percek julius 2.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Júl. 2., P, 04:00:01 CEST

                     2004. július 2. péntek

Azután meglátogatta az ÚR Sárát, ahogyan megmondta, és úgy
cselekedett az ÚR Sárával, ahogy megígérte. Sára teherbe
esett, és fiút szült Ábrahámnak öregkorára, abban az időben,
amelyet megígért neki Isten. Ábrahám Izsáknak nevezte el
újszülött fiát, akit Sára szült neki. Azután körülmetélte
Ábrahám a fiát, Izsákot nyolcnapos korában, ahogyan
megparancsolta neki Isten. Ábrahám százesztendős volt,
amikor fia, Izsák megszületett. Akkor ezt mondta Sára:
Nevetségessé tett engem az Isten, kinevet mindenki, aki csak
hallja. Ezt is mondta: Ki jósolta volna meg Ábrahámnak, hogy
fog még Sára fiakat szoptatni? Mert fiút szültem öregkorára.
1Móz 21,1-7.

                     BÁNATTÓL AZ ÖRÖMIG

Mert csak egy pillanatig tart haragja, de egész életen át a
kegyelme. Este szállást vesz a sírás, reggelre itt az
ujjongás. (Zsolt 30,6)

Feleségemmel úgy látjuk, hogy fiunk születése hasonló ahhoz,
amikor Sárának és Ábrahámnak fia lett. Izsák óriási örömöt
hozott az idős házaspárnak. Mi is nagyon örültünk a
fiunknak, bár nehéz körülmények között éltünk akkoriban.
Munkanélküli voltam, nem volt saját otthonunk, feleségem
szüleinél laktunk. Házasságunk komoly mélyponton volt, nem
volt elég pénzünk kifizetni az orvosi ellátást. Amikor
meglátogattam feleségemet a kórházban és megláttam apró
gyermekünket a karjaiban, tudtam, hogy Isten még mindig
szeret engem, ezért bíznom kell ígéreteiben. Megértettem,
hogy a családom az ösztönző erő ahhoz, hogy előre nézzek, és
igyekezzek munkát találni és a körülményeinken javítani.
Mára az életem megváltozott. Házasságunk stabilizálódott és
szerető családom van. Hálát adok Istennek, hogy valóra
váltotta életemben az ígéretét, hogy a sírást örömre
fordítja.

Imádság: Köszönjük, örök Istenünk, hűségedet, és hogy örömöt
hozol életünkbe, amikor minden elveszettnek és szomorúnak
látszik. Ámen.

Isten sok okot ad az örömre.
                     Alberto Ramirez (Kalifornia, USA)

IMÁDKOZZUNK A GYERMEKTELEN HÁZASPÁROKÉRT!