Csendes Percek julius 1.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Júl. 1., Cs, 04:00:01 CEST

            2004. július 1. csütörtök

Mivel tehát nagy főpapunk van, aki áthatolt az egeken,
Jézus, az Isten Fia, ragaszkodjunk hitvallásunkhoz. Mert nem
olyan főpapunk van, aki ne tudna megindulni
erőtlenségeinken, hanem olyan, aki hozzánk hasonlóan
kísértést szenvedett mindenben, kivéve a bűnt. Járuljunk
tehát bizalommal a kegyelem trónusához, hogy irgalmat
nyerjünk, és kegyelmet találjunk, amikor segítségre van
szükségünk.
Zsid 4,14-16.

                   ERŐTELJES IMÁDSÁG

Járuljunk tehát bizalommal a kegyelem trónusához, hogy
irgalmat nyerjünk, és kegyelmet találjunk, amikor segítségre
van szükségünk. (Zsid 4,16)

Négy évvel ezelőtt, amikor Skóciában új helyre költöztünk,
sok-sok barátunkat kellett otthagynunk. Nemrégiben egy
esküvő alkalmából visszatértünk falunkba, és nagyszerű volt
hallani az új eseményekről. "És mondd, hogy van John? És mi
a helyzet a lányával?" - kérdeztem egykori szomszédomat.
A szomszéd mosolya elhalványult: "Nagyon nehéz helyzetben
vannak" - mondta, és elmesélte az életüket. Olyan dolgok
történtek, amit mi soha nem tapasztaltunk meg. Szomorú
voltam miattuk a hazafelé vezető úton, és bár próbáltam
imádkozni értük, nem is tudtam, mit mondjak. Amint
keresgéltem a szavakat, egy idősebb barátom bölcs tanácsa
jutott eszembe: "Amikor valaki nehézségben van, és nem
tudod, hogyan imádkozz érte, csak kérd Istent, hogy adja meg
neki a kegyelmet, amire szüksége van. Ez valóban egy igen
erőteljes imádság."
Milyen hasznos volt barátom tanácsa! Azóta többször
imádkoztam így Johnért és lányáért, valamint másokért, akik
szükségben vannak.

Imádság: Urunk, köszönjük, hogy te tanítasz imádkozni,
amikor nem találjuk a megfelelő szavakat. Azokért kérünk,
akiknek ma nehézségekkel kell szembenézniük, add meg nekik a
szükséges kegyelmet. Ámen.

Isten kegyelme mindig nagyobb a mi szükségeinknél.
                  Elaine Brown (Penthshire, Skócia)

IMÁDKOZZUNK A KÉTSÉGBEESETTEKÉRT!