Csendes Percek december 31.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Dec. 31., P, 03:41:02 CET

                      2004. december 31. péntek

1Kor 10,12-13.

Aki tehát azt gondolja, hogy áll, vigyázzon, hogy el ne essék! Emberi erőt
meghaladó kísértés még nem ért titeket. Isten pedig hűséges, és nem hagy
titeket erőtökön felül kísérteni; sőt a kísértéssel együtt el fogja
készíteni a szabadulás útját is, hogy el bírjátok azt viselni.

                         A HELYES VÁLASZTÁS

Isten pedig hűséges, és nem hagy titeket erőtökön felül kísérteni; sőt a
kísértéssel együtt el fogja készíteni a szabadulás útját is, hogy el
bírjátok azt viselni. (1Kor 10,13)

Évekig mindig az esti italozással "pihentem ki" az egész napos fárasztó
munkát. Ahogy idősödöm, rájöttem, hogy ez a szokás önző volt, és nem
voltam tekintettel a feleségemre és gyermekeimre. Megláttam, hogy az
alkohol uralkodik rajtam, és elhatároztam, hogy széttöröm a láncait.

Ez a hét különösen kemény volt a munkahelyen, de felvidámított az a tudat,
hogy már régóta nem iszom. Úgy éreztem, erős a Mindenhatóval való
kapcsolatom. Azután azt a meggondolatlan döntést hoztam, hogy egy
pohárkával csak nem fog megártani. Ünnepelni fogok - mondtam magamnak.

Az 1Kor 10,13 igevers jutott eszembe, amint beléptem az italboltba. Kővé
dermedtem és magamban csatázva néztem az annyira óhajtott palackot.
Választanom kellett. Végül megfordultam és kijöttem. A percekkel ezelőtti
lelkesedésem abba a józan felismerésbe csapott át, hogy a hit nem érzés,
hanem választás. Ha nyitott vagyok Isten kegyelmi ajándékára, üdvösséget
nyerek. Most már tudom, hogy Isten nem veszi el tőlem az alkohol
kísértését, de megadja a szükséges erőt, hogy jó kapcsolatom legyen vele,
és helyesen válasszak a nehéz helyzetekben.

Imádság: Urunk, köszönjük, hogy bármi történjen, te megértesz, velünk
vagy, és megadod a kiutat. Ámen.

Nehéz döntések idején hogyan gondolok Isten akaratára?

Név nélkül (New Jersey, USA)

IMÁDKOZZUNK A SZENVEDÉLYEKKEL KÜZDŐ HÍVŐKÉRT!