Csendes Percek december 27.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Dec. 27., H, 03:41:01 CET

                       2004. december 27. hétfő

Ézs 61,1-3.

Uramnak, az ÚRnak lelke nyugszik rajtam, mert felkent engem az ÚR.
Elküldött, hogy örömhírt vigyek az alázatosaknak, bekötözzem a megtört
szíveket, szabadulást hirdessek a foglyoknak, és szabadon bocsátást a
megkötözötteknek. Hirdetem az ÚR kegyelmének esztendejét, Istenünk
bosszúállása napját, vigasztalok minden gyászolót. Hamu helyett fejdíszt
adok Sion gyászolóinak, gyászfátyol helyett illatos olajat, a csüggedés
helyett öröméneket. Igazság fáinak nevezik őket, az ÚR ültetvényének: őt
ékesítik.

                         EGYEDÜL ÉS ÜRESEN

Isten ugyanis Krisztusban megbékéltette a világot önmagával, úgyhogy nem
tulajdonította nekik vétkeiket, és ránk bízta a békéltetés igéjét. (2Kor
5,19)

Főiskolás koromban elmentem egy kétnapos sítúrára az iskolai sportkörrel.
A lejtőkön töltött csodálatos nap után visszatértünk a szállásunkra.
Nemsokára harsogott a zene, folyt az ital, és emelkedett hangulat
kerekedett. Ebben az időben még nem voltam Jézus követője, de nagyon
fárasztott társaim kicsapongása. Visszavonultam a szobánkba, melyet néhány
lánnyal közösen osztottunk meg. Az egyik lány már ott ült az ágyán, és a
Bibliáját olvasta. A szívem fájt, és szívesen beszélgettem volna vele
Istenről, mert nagy ürességet éreztem az életemben. Túl gyáva voltam
azonban a beszélgetés kezdeményezéséhez, ő pedig nem szólt semmit.

Hónapok múltán kétségbeesetten kiáltottam Istenhez imádságban, és
elkezdtem járni a gyülekezetbe. Azóta egyre közelebb kerültem Jézushoz, és
néhány embernek már bizonyságot is tettem hitemről. Imádkozok azért, hogy
együttérző és bátor legyek. Szeretném megszólítani azokat, akik ugyanúgy
keresnek, mint én ott, azon a téli estén évekkel ezelőtt.

Imádság: Ó, Istenünk, nyisd meg szívünket, hogy ráérezhessünk a
kiüresedett emberek vágyakozására. Ámen.

Isten küldöttei vagyunk az üres és magányos emberek számára.

 Gwen Waller, (Washington, USA)

 IMÁDKOZZUNK BÁTORSÁGÉRT A BIZONYSÁGTÉTELRE!