Csendes Percek december 24.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Dec. 24., P, 03:41:01 CET

                      2004. december 24. péntek

Zsolt 40,1-6.

A karmesternek: Dávid zsoltára.

Várva vártam az URat, és ő lehajolt hozzám, meghallotta kiáltásomat.

Kiemelt a pusztulás verméből, a sárból és iszapból. Sziklára állította
lábamat, biztossá tette lépteimet.

Új éneket adott a számba, Istenünknek dicséretét. Sokan látják ezt, félik
az URat, és bíznak benne.

Boldog ember az, aki az ÚRba veti bizodalmát, nem igazodik a kevélyekhez
és az elvetemült hazugokhoz.

URam, Istenem! Sok csodás tervet vittél véghez értünk, nincs hozzád
fogható. Szeretném hirdetni és elmondani, de több annál, amit fel tudnék
sorolni.

                       HITBEN VALÓ VÁRAKOZÁS

Azt pedig tudjuk, hogy akik az Istent szeretik, azoknak minden javukra
szolgál, azoknak, akiket elhatározása szerint elhívott. (Róm 8,28)

Advent a várakozás időszaka. Ismerős számomra a várakozás, életmódommá
vált, mikor gyermekeim kicsik voltak. Átéltem a várakozást, mely egy apró
kisgyermek örömteli megszületésében teljesedett be. Ültem hároméves
gyermekem CT eredményére várva a kórházi betegágynál. Máskor aggódva
lestem az ablakon keresztül az erősödő hóvihar közepette, hogy friss
jogosítványával hazatérjen gyermekem. Kínlódva sírtam egész éjszaka Isten
békességére várva, hogy szívemben elfogadhassam az elfogadhatatlant, ami
gyermekemmel történt.

Várakoztam már sokszor, és ez soha sem könnyű. Egy sokkal mélyebb
értelmezésben, a világ is várt Krisztusra. Születése és halála teljesen új
értelmet ad várakozásunknak. Egy gyermek megszületése lehetőséget ad arra,
hogy megoszthassuk a jó hírt a következő generációval. A betegség egy
olyan sugárút, amelyen keresztül közelebb kerülhetünk Isten szeretetéhez
és kegyelméhez. A félelem hitté válik, amely abban a tudatban néz
keresztül az ablakon, hogy Isten mindig hűséges marad. És a kínzó éjjelek
megtaníthatnak bennünket arra, hogy minden javunkra van, mert szeretjük
Istent, és ő is szeret bennünket.

Imádság: Drága Urunk, segíts a nehéz időszakokban is hittel várakoznunk,
és elhinnünk, hogy te minden körülmények között velünk vagy. Ámen.

Amikor hittel várakozunk, soha sem vagyunk egyedül.

Kathy A. Rohloff (Vermont, USA)

IMÁDKOZZUNK VALAKIÉRT, AKI GYERMEKÉT HAZAVÁRJA!