Csendes Percek december 16.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Dec. 16., Cs, 03:41:01 CET

                     2004. december 16. csütörtök

Róm 8,31-39.

Mit mondjunk tehát erre? Ha Isten velünk, ki lehet ellenünk? Aki tulajdon
Fiát nem kímélte, hanem mindnyájunkért odaadta, hogyne ajándékozna nekünk
vele együtt mindent? Ki vádolná Isten választottait? Isten, aki megigazít.
Ki ítélne kárhozatra? A meghalt, sőt feltámadt Jézus Krisztus, aki az
Isten jobbján van, és esedezik is értünk? Ki választana el minket a
Krisztus szeretetétől? Nyomorúság, vagy szorongattatás, vagy üldözés, vagy
éhezés, vagy mezítelenség, vagy veszedelem, vagy fegyver? Hiszen meg van
írva: "Teérted gyilkolnak minket nap mint nap, annyira becsülnek, mint
vágójuhokat." De mindezekkel szemben diadalmaskodunk az által, aki szeret
minket. Mert meg vagyok győződve, hogy sem halál, sem élet, sem angyalok,
sem fejedelmek, sem jelenvalók, sem eljövendők, sem hatalmak, sem
magasság, sem mélység, sem semmiféle más teremtmény nem választhat el
minket az Isten szeretetétől, amely megjelent Jézus Krisztusban, a mi
Urunkban.

                         HIT GYEREKCIPŐBEN

Ki választana el minket Krisztus szeretetétől? (Róm 8,35)

Soha nem voltam még távol az otthonomtól, ezért nagyon féltem és aggódtam,
amikor arra készültem, hogy tanulmányaimat külföldön folytassam. Hitem
friss volt, és attól tartottam, hogy korábbi életem bűnei visszatérnek, ha
nem élvezem a gyülekezetem támogatását. Úgy éreztem, hitem még nem készült
fel arra, hogy a kinti világban egyedül boldoguljak. Ugyanakkor a külföldi
tanulás a jövöm számára nagyon fontos volt.

Menjek, maradjak - a tépelődésem közepette Isten szeretetére emlékeztem és
megnyugvást találtam. Isten rávezetett, hogy semmi, még saját gyengeségem
sem választhat el az ő szeretetétől. (Róm 8,38-39)

Ma egy új gyülekezet tagja vagyok, ahol szolgálhatom Istent, és ahol
növekedhetek a hitben. A napi imádság és bibliatanulmányozás segítenek
abban, hogy a hitem erősödjön. Amikor elkezdek aggódni az Istennel való
kapcsolatom miatt, a Jer 29,11-et veszem elő, ahol Isten ezt mondja: "Mert
csak én tudom, mi a tervem veletek. Békességet és nem romlást tervezek, és
reményteljes jövőt adok nektek."

Imádság: Drága Istenünk, köszönjük örökké tartó szeretetedet. Segíts a te
utadon járni, és őrizz meg mindattól, ami a hitünket veszélyeztetheti.
Ámen.

Semmi nem választhat el Isten szeretetétől.

Irma Gerungan (Peking, Kína)

IMÁDKOZZUNK A KÜLFÖLDÖN ÉLŐ DIÁKOKÉRT!