Csendes Percek december 2.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Dec. 2., Cs, 09:59:57 CET

            2004. december 2. csütörtök

A hit pedig a remélt dolgokban való bizalom, és a nem
látható dolgok létéről való meggyőződés. Ennek a hitnek az
alapján nyertek Istentől jó tanúbizonyságot a régiek. Hit
által értjük meg, hogy a világokat Isten szava alkotta,
úgyhogy a nem láthatókból állt elő a látható. Hit által
ajánlott fel Ábel értékesebb áldozatot, mint Kain, és
ezáltal nyert bizonyságot arról, hogy ő igaz, mert Isten
bizonyságot tett áldozati ajándékairól, úgyhogy hite által
még holta után is beszél. Hit által ragadtatott el Énók,
hogy ne lásson halált, és nem találták meg, mivel elragadta
őt az Isten. Elragadtatása előtt azonban bizonyságot nyert
arról, hogy Isten szemében kedves. Hit nélkül pedig senki
sem lehet kedves Isten előtt, mert aki az Istent keresi,
annak hinnie kell, hogy ő van; és megjutalmazza azokat, akik
őt keresik.
Zsid 11,1-6.

                  MEGÚJULT HIT

A hit pedig a remélt dolgokban való bizalom, és a nem
látható dolgok létéről való meggyőződés. (Zsid 11,1)

Az orvos szavai a fülemben csengtek: "Visszatért a
nyirokcsomó rákja". Nehéz volt elhinnem tíz év után, hogy
újra szembe kell néznem ezzel a betegséggel. Elmondta, hogy
hat hónapig kemoterápiára kell járnom. Hat hónapig! Hiszen
még egy hónapig sem akartam terápiára járni!
Aztán Jóbra gondoltam. Ő a szenvedéseiben is kitartott
Istenbe vetett hitében. Még amikor igen rosszul mentek a
dolgai, amikor a barátai ellene fordultak és felesége azt
akarta, hogy adja fel, és káromolja Istent, akkor sem
veszítette el Istenbe vetett hitét.
Hinnem és bíznom kellett Istenben gyógyulásomat illetően. Az
elkövetkező hat hónapban sokat elmélkedtem Isten szavain,
folyton emlékeztetve magam Ézs 53,5-re: "az ő sebei árán
gyógyultunk meg."
Végig kitartottam a kezelés alatt és meggyógyultam a rákból.
Megújult hitem van Istenben. Újból kipróbáltatott a hitem.
Újból szembe tudtam nézni ezzel a kihívással, mert Isten
megerősített engem és segített, hogy hitben járjak.

Imádság: Istenünk, köszönjük, hogy megerősítesz bennünket
gyengeségeinkben. Segíts, hogy benned bízzunk minden
helyzetben. Ámen.

Minden próba mélyítheti Istenbe vetett hitünket.
                  Margaret Watlington (Észak-Karolina, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIKNEK KIÚJULT RÁKBETEGSÉGGEL KELL SZEMBENÉZNIÜK!