Csendes Percek augusztus 17.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2004. Aug. 17., K, 04:00:08 CEST

              2004. augusztus 17. kedd

Mi erősek pedig tartozunk azzal, hogy az erőtlenek
gyengeségeit hordozzuk, és ne a magunk kedvére éljünk.
Mindegyikünk a felebarátjának kedvezzen, mégpedig annak
javára, épülésére. Hiszen Krisztus sem magának kedvezett,
hanem ahogyan meg van írva: "A te gyalázóid gyalázásai
énreám hullottak." Mert amit korábban megírtak, a mi
tanításunkra írták meg, hogy az Írásokból türelmet és
vigasztalást merítve reménykedjünk. A türelem és vigasztalás
Istene pedig adja meg nektek, hogy kölcsönös egyetértés
legyen közöttetek Jézus Krisztus akarata szerint, hogy egy
szívvel, egy szájjal dicsőítsétek a mi Urunk Jézus Krisztus
Istenét és Atyját.
Róm 15,1-6.

                     BÁTORÍTÓ SZAVAK

Buzdítsátok egymást minden egyes napon, amíg tart a ma.
(Zsid 3,13)

Nem sikerült a vizsgám. Habár csak egyszer fordult elő, de
talán ez volt a legfontosabb évem. Miért? Utolsó éves voltam
a bibliaiskolában, és szükségem volt a kreditpontokra, hogy
megkapjam a bizonyítványt.
Egy évvel korábban úgy éreztem, feladom. Féltem a
folytatástól, mert úgy éreztem, nem leszek képes elvégezni
az iskolát. S azon a napon úgy tűnt, félelmeim valóra
váltak. Sírni kezdtem, ahogy a szívem egyre erősebben dobogott.
Isten azonban nem hagyott magamra. Bátorított, hogy tartsak
ki, és próbáljam meg befejezni az iskolát, és nem hagyott el
a szükség idején. Isten két embert küldött hozzám.
Imádkoztak értem, elmondták, hogy fontos vagyok nekik, és
bátorítottak, hogy folytassam a munkám. A lelkem
megerősödött, és Isten erővel ruházott fel. S annak
köszönhetően, hogy az a két ember időt szakított rám, hogy
bátorságot öntsenek belém, képes voltam letenni a vizsgáim
és befejezni az iskolát.
Egymás bátorítása építi a keresztyén közösséget, és segít
továbbhaladni, amikor úgy érezzük, hogy feladjuk a harcot.

Imádság: Istenünk, segíts, hogy bátorítani tudjuk egymást,
hisz nem tudhatjuk, mikor akarja valaki épp feladni a
harcot. Ámen.

A bátorítás szavai reményt ébresztenek és építik a közösséget.
             B. J. Ward IV (Kentucky, USA)

IMÁDKOZZUNK AZ ELBÁTORTALANODOTT DIÁKOKÉRT!